نامه تکاندهنده پدر آرمان /  مادر غزاله او را می بخشد ! + عکس

به گزارش رکنا، پدر آرمان جوانی که شش سال پیش مرتکب قتل دختری 18 ساله شده بود، شب اعدام پسرش نامه ای را منتشر کرد تا شاید فردا به جای جسد عزیزشان چهره خندان او را ببینند.

بنام خدا

مردم شریف ایران اسلامی

شرمنده خاطرتان هستیم که مدتیست که موضوع فرزندم آرمان و دختر نازنینم غزاله جان احساسات پاک شما را جریحه دار کرده.... مطالبی که در شان و شئون فرهنگ و نظام اسلامیمان نیست. ماجرای قتل غزاله عزیز توسط آرمان. نکاتی در محضر شما یادآور می شویم:

از همراهی تمام ملت شریف چه آنان که آرمان را لایق بخشش میدانند و چه آنان که اعدام و حتی تکه تکه کردنش را لازم میدانند، تشکر میکنیم. این نشانه توجه و دقت و وغدغه مداری شما مهربانان است.

خانواده محترم و شریف غزاله عزیز محق بوده و حالیا جان آرمان در ید ایشان است. هیچگاه راضی نیستیم کوچکترین خدشه ای در حقوق قانونی ایشان وارد شود. تنها خواسته ما آنهم عاجزانه و ملتمسانه طلب بخشش از ساحت شریف اولیای محترم و مهربان غزاله نازنین است. بسیاری از دوستان از جزئیات پرونده آگاهی ندارند، کمتر کسی از قلب مجروح و داغ دل ایشان بی خبر است. لذا تمنا دارم از قضاوت بپرهیزید. ما خواهان رضایت قلبی ایشان هستیم و بس چرا که ما به رافت قلب و بزرگی منش ایشان واقف هستیم.

موکدا و مصرا به اعتبار و صحت قوه معزز قضائیه اعتقاد داریم و معتقدیم که نادر معایب را نیز خود سیستم با شدت و حدت و سرعت مرتفع میکند. لذا هیچ رسانه و سیستم خارج از چارچوب نظام اسلامی بویژه معاندین حق دخالت در این موضوع داخلی را نداشته و ایمان کامل داریم که با تکیه به ارکان منزه و محکم داخلی میتوان به عدالت و مساوات رسید.

خانواده محترم غزاله نازنین خاضعانه، خاشعانه و ملتمسانه، ستم و نافهمی و ظلم آرمان را با بزرگی، رافت و شخصیت اصیل تان پاسخ دهید،،، لطفا برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 531037 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟