به گزارش گروه حوادث رکنا، وحید، پسر 25 ساله با حضور در دادسرا و پس از تنظیم شکایت علیه جمشید، پدرش به بازپرس گفت: پدرم بسیار مستبد و سختگیر است همیشه با دعوا و تحکم و فریاد صحبت و همه را به سرعت از اطراف خود دور می کرد. این قدر تنبیه و توبیخ شده بودیم که برای هر کاری سعی می کردیم از تیررس نگاهش خارج شویم.

وی ادامه داد: من یک برادر و دو خواهر بزرگتر از خودم داشتم که هرکدام به نحوی تلاش می کردیم از خانه دور باشیم.برادرم که دانشگاه قبول شد بدون اطلاع پدر از انتخاب رشته اش، ترجیح داد در شهری کوچک تر از شهر خودمان و در دانشگاهی معمولی تر درس بخواند ولی در شهر خودمان نباشد. خواهرانم وقتی ازدواج کردند یکی از آرزوهایشان این بود که برای زندگی به شهر دیگری بروند تا از دست بداخلاقی های بی وقفه پدر خلاصی یابند.

پسر جوان خاطرنشان کرد: بدین ترتیب تنها من در آن خانه مانده بودم که شاهد درگیری های هر روزه پدر با مادرم بودم. هفته گذشته بود که دوباره درگیری های پدر و مادرم بر سر مساله ای بی ارزش شروع شد که این بار با کتک خوردن مادرم و بیرون کردن وی از خانه همراه شد، من که دیگر نتوانستم تاب رفتارهای پدرم را بیاورم به او اعتراض کردم اما وی با من نیز درگیر شد و از خانه بیرون کرد. اکنون به دامن قانون پناه آورده ام تا بخاطر کتک زدن مادرم از وی شکایت کنم.

بنابراین گزارش بازپرس پس از شنیدن اظهارات پسر جوان مادر وی را برای انجام معاینات به پزشکی قانونی معرفی کرد و در پی آن دستور احضار پدر بی اخلاق را صادر کرد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

 

کدخبر: 440188 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟