حجم ویدیو: 3.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:11

به گزارش گروه ترجمه رکنا، چندی پیش دختری به نام زینب اسیر یک باند 12 نفره شیطان Evil صفت شد که او را بطرز وحشیانه ای مورد تعرض قرار دادند و بدن وی را نیز خالکوبی کردند.

این دختر 17 ساله که بارها و بارها اقدام به فرار Escape کرده بود اما ناکام مانده بود در پایان موفق شد تا جان خود را نجات دهد.

این دختر که اکنون به حمایت مالی مردم برای پاک کردن خالکوبی های کثیفی که اعضای این باند روی بدنش انجام داده بودند نیاز دارد در مقابل خبرنگاران در مراکش قرار گرفت و پرده از وضعیت خود در روزهای اسارت برداشت.

وی گفت: به یاد ندارم که چه زمانی این خالکوبی ها روی بدنم زده شد اما می دانم که یک روز صبح از خواب بیدار شدم متوجه شدم بدنم آسیب دیده و پوستم شدیدا دچار سوزش شده است.

زینب در ادامه گفت: من 2 ماه برای فرار از چنگال این مردان شیطان صفت تلاش کردم اما هر بار آن ها مرا گیر می انداختند و مورد ضرب و شتم قرار می دادند، آن ها حتی به من غذا نمی دادند و من اجازه نداشتم که حمام بروم، آن دوره خیلی وحشتناک بود، من خیلی گریه کردم اما آن ها به من توجهی نمی کردند و خیلی بی رحم بودند، آن ها واقعا جنایتکار بودند.

وی به خبرنگاران گفت که خالکوبی های روی بدنش نشان دهنده کارها و اتفاقاتی بود که با وی انجام داده بودند و زینب معتقد بود که آن ها واقعا گروه خطرناکی بودند.

به گفته این دختر 9 نفر از این متجاوزان دستگیر شدند که کل این گروه بین 10 تا15 مرد بودند که هر بار هر کدام از آن ها زینب را مورد آزار قرار می دادند و بعد او را میان هم دست به دست می کردند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فیلم شیطانی از خانم وکیل تهرانی چه رازی داشت؟! + عکس

این جوان را با موهای دم اسبی می شناسید / او با زن مرد قصاب همخوابی می کرد + عکس

اقدام شوم جوان مشهدی با دختر معلول در خانه مجردی

آخرین خبر از پرونده وحید مرادی + عکس و فیلم

من عروس 10 روزه هستم ! / کیوان از همان شب عروسی درخواست عجیبی دارد +عکس

مرد عرب در هتل 2 تا 100 دلاری داد و من وحید شوهرم را بی خیال شدم !

رفتار بیشرمانه مرد 40 ساله با 3 دختر زیر 18 ساله اش

واکنش تند آستان قدس رضوی به جنجال راه اندازی دفتر امور عقد موقت در حرم رضوی !

خانم بازیگر عکس های ناجورش را حذف کرد! + جزییات

کدخبر: 412999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟