آخرین خبر از گم شدن جنجالی 2 پسر یاسوجی / پدران نگران کمک خواستند +عکس

خداداد صفدری، پدر امید، یکی از نوجوان‌های ناپدید شده یاسوجی گفته است امید و همکلاسی‌اش رامین پنجشنبه هفته گذشته از خانه خارج شده‌اند و پس از آن هر چه با آن‌ها تماس گرفته‌‌اند آدرس خود را نگفته‌اند و پس از آن تا تقریبا ساعت یک بامداد گوشی همراه‌شان خاموش شده است.
وی اظهارکرد: بعد از خاموش شدن تلفن‌شان هیچ‌گونه تماسی با ما نگرفتند اما ما برای جست‌وجوی‌شان شهرهای یاسوج و سی‌سخت را گشتیم و به سپاه، اطلاعات، آگاهی و مخابرات اطلاع دادیم اما تاکنون هیچ ردی از آن‌ها پیدا نشده است. 
پدر امید صفدری یکی از نوجوان‌های ناپدید شده یاسوجی افزود: فرزندم به من گفته بود که موتورسیکلت می‌خواهم؛ به او قول دادم به محض دریافت حقوق برایش می‌خرم اما انگار هر دو نفرشان از پیش برنامه داشتند که از خانه خارج شوند. با رامین رحمانی(دوستش) از دوره راهنمایی دوست است و با هم صمیمی نیز بودند. 
صفدری ادامه داد: چند نفر با این دو نفر دعوا داشتند که در دادگاه نیز پرونده دارند و حتی دوبار فرزندم را با موتورسیکلت سوار کردند و حتی به آن‌ها نیز به خاطر رفت و آمدشان با فرزندم تذکر دادم به همین جهت به این افراد هم مشکوک هستم. 
از مردم، مسئولان و رسانه ها برای پیدا شدن فرزندم و دوستش درخواست کمک دارم و از مسئولان انتظار دارم در صورت امکان به‌وسیله بالگرد برای جست‌وجوی هوایی، عکسبرداری و فیلمبرداری در مناطق صعب‌العبور اقدام کنند که زنده یا مرده آن‌ها پیدا شود. طی چند روز اخیر شب و روز زندگی ما آشوب شده است و هر چه می‌گردیم پیدایشان نمی‌کنیم و نمی‌دانیم چکار کنیم. 
پدر امید گفت: فرزندم درس‌خوان بود و هیچ مشکلی هم نداشت؛ گوشی موبایل فرزندم تا موقعی که آخرین تماس را با آن‌ها داشته‌ایم شارژ داشت اما شایدبه صورت عمدی خاموش شده یا از طرف خودش یا از طرف فرد دیگری(شاید همان فردی که درگیری قبلی با هم داشتند) بوده است. 
وی تصریح کرد: از طریق قانونی از این افراد شکایت کرده‌ایم. صدای فرزندم در هنگام گفت‌وگوی تلفنی با او، حالت عادی نداشت. همچنین مشخص بود که تنها نیستند و کسانی دیگر هم همراه‌شان هستند. 
منوچهر رحمانی، پدر رامین یکی دیگر از نوجوان‌های ناپدید شده یاسوجی درباره این اتفاق گفت: امید(دوست فرزندم) و رامین پسرم در مدرسه با هم درس می‌خواندند و دوست شدند. روز پنجشنبه، ۲۵ مرداد به خانه ما آمد و با پسرم بیرون رفتند. در سطح شهر یاسوج، اطراف شهر و کوه گل و سی‌سخت دنبال فرزندم و دوستش گشتیم اما خبری از آن‌ها نشد. 
وی با تاکید بر اینکه فرزندم هیچ مشکلی از نظر اخلاقی نداشته و ساکت و آرام بوده است، تصریح کرد: تا جایی که فرزندم را می شناسم اقدام به خودکشی Suicide نمی‌کند و دست به چنین کاری نمی‌زند و اهل خلاف هم نبود. هر طوری شده و چه پیش آمده اطلاعی ندارم و این احتمال هم وجود دارد که کس دیگری اقدام به این کار کرده باشد. 
از مردم درخواست دارم هر اطلاعی از فرزندم پیدا کردند به ما اطلاع دهند و از مسئولان انتظار دارم که برای پیدا شدن فرزندم پیگیری‌های لازم را داشته باشند.وی یادآور شد: ساعت دو بامداد جمعه گذشته آخرین تماسی بود که با فرزندم داشتیم؛ جواب مرا نمی‌داد ولی دوستم تماس گرفت و جوابش را داد. دوستم گفت به نظر می‌رسد که حال عمومی فرزندم خوب نبوده. این احتمال وجود دارد که پیش دوستی یا رفیقی رفته باشند.سرهنگ بیت ا... محمد پور، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در این باره عنوان کرد: تا این لحظه هیچ خبری از دو نوجوان یاسوجی در دست نیست. مفقود شدن این دو نوجوانان مشکل امنیتی و سیاسی نبوده، بلکه طبق شواهد بدون دلیل تصمیم به خروج از خانه گرفتند. تا این لحظه هیچ خبری از این دو نوجوان در دست نیست.نیروی انتظامی براساس وظیفه‌ای که دارد کار پایش را انجام می‌دهد. پرونده این دو نوجوان مفتوح است اما همچنان ردی از آن‌ها به دست نیامده است. 

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

زن جوان خرگوش زایید ! + عکس

جدایی آیدا از نابغه هسته ای در تهران / راز بیماری «سگ سیاه» چه بود؟

بازیگر جذاب زن یک روز در هفته روزه می گیرد تا عمر طولانی داشته باشد + عکس

وقتی وارد باغ خودم شدم دختر و پسرهای نیمه عریان را در حال رقص دیدم !

عروس 16 ساله از کثافتکاری های شوهرش پشت شمشادهای خیابان مرزداران تهران خبر نداشت! + عکس

بازیگر زن سرشناس با یخ خودش را سیر می کند + عکس

خائن بودن یک زن به شوهرش سمیرای بی گناه را به دردسر انداخت!

انتشار اولین عکس از قاضی شیطان صفت و قاضی فاسد + جزییات

درگذشت کاوه سلطانی! / زمان و علت مرگ مشخص نیست! + عکس

2 پسر شیطان صفت دختری را در سرویس بهداشتی دانشگاه گیر انداختند + عکس

تجاوز به جسد دختر باکره در سردخانه / وقتی او را دیدم از خود بی خود شدم ! +عکس

کدخبر: 411101 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟