به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، م، یک کارمند ساده مانده‌ام. همسرم به جای این‌که این موضوع را درک کند و خوشحال شود، مرتب به من سرکوفت می‌زند. در صورتی که در این سال‌ها من همیشه کلی پاداش گرفته‌ام و بارها کارمند نمونه انتخاب شده‌ام. ولی ناهید این چیزها را متوجه نمی‌شود و مرتب بهانه‌ می‌گیرد. همیشه جلوی بچه‌ها مرا تحقیر کرده و با حرف‌هایش آزارم داده است. برای همین من هم دیگر نمی‌خواهم در کنار چنین زن قدرنشناسی زندگی کنم.

در پایان نیز قاضی Judge سعی کرد این زوج را از جدایی منصرف کند، ولی وقتی اصرار آنها را دید رسیدگی به این پرونده را به جلسه آینده موکول کرد.

زوج‌های موفق، جا نمی‌زنند

قاسم‌زاد، روان‌شناس در این ارتباط می‌گوید: هر زندگی مشترکی فراز و نشیب‌های خاص خود را دارد و مشکلات زیادی ممکن است سر راه زوج‌ها قرار بگیرد. اما زوج‌های موفق می‌دانند چگونه باید از این فراز و نشیب‌ها عبور کنند و روابط عاطفی خود را سالم نگه دارند. در این پرونده هم شغل مرد علت جدایی مطرح شده اما برررسی زندگی آنها و دوام آوردن 20 ساله زندگی نشان می‌دهد این یک بهانه است. زوجین وقتی در زندگی تصور می‌کنند دیگر نمی‌توانند ادامه بدهند، به دنبال بهانه‌ای برای توجیه کار خود هستند. آنها به جای حل مشکل در جهت پاک کردن صورت مساله گام
بر می‌دارند. زوج‌های موفق در مواجهه با مشکلات، جا نمی‌زنند. با مشکلات روبه‌رو می‌شوند و یاد می‌گیرند چگونه مسائل پیچیده زندگی خود را حل و فصل کنند. زوج‌ها می‌توانند تنها با اتکا به خودشان و بدون نیاز به هیچ فرد دیگری از پس موانع و مشکلاتشان بر آیند. بخصوص وقتی آنها صاحب فرزند می‌شوند، باید بیشتر برای رابطه خود وقت بگذارند و به زندگی مشترک آرام اهمیت بیشتری دهند. درواقع یکی از بزرگ‌ترین هدایایی که هر پدر و مادری می‌تواند به فرزندان خود بدهد، یک زندگی مشترک خوب و سالم است. برای تربیت مناسب فرزندان باید بر اشتیاق و علاقه به زندگی مشترک و خلق عشق و محبت کار شود و در کنار آن یاد‌گیری تکنیک‌های جدید تربیت فرزندان نیز انجام شود. برای همین بهتر است زنان و مردانی که صاحب فرزند هستند، بیشتر به زندگی خود اهمیت دهند و مشکلات و اختلافات خود را با صحبت و گفت‌وگوی منطقی
حل کنند و اجازه ندهند این اختلافات به مرور زمان زندگی‌شان را از بین ببرد. در اینجا آنها به فرزندان و آینده آنها هم تعهد دارند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

ترور محمد صادقی در خودروی تویوتا در مسیر ناومیش + عکس

تجاوز نوه شیطان صفت به مادر بزرگش / پلیس زن بی نوا را بدون لباس پیدا کرد +عکس

فیلم لحظه کتک کاری وحشتناک 4 زن چادری در خیابان

بهمن سر بی حیایی با نسیم شرط بسته بود!

پسر17 ساله همسایه آبروی دختر 9 ساله مشهدی را برد!

اعتراف 5 مرد به توطئه قتل پزشک کودکان در رشت

شوهر بی غیرتم کارگرش را برای اقدام شوم به اتاقم فرستاد !

شهلا وقتی وارد خانه اش شد، دخترش را در یک صحنه بی حیایی با پسر جوان دید!

بهاره 18 ساله هر شب به حجله یک مرد می رود !

ریحانه 15 ساله اجباری با 2 مرد به حجله رفت

شوهر مونا، او را به پلیس فروخت! / زنم بدکاره شده است!

رسوایی برای فوتبالیست معروف / او به دختر 15 ساله هم رحم نکرد !

ناگفته های تلخ نوشین از حجله مرد شیطان صفت

ماجرای انتشار فیلم پرونده جنجالی 5 عضو شورای شهر بابل ! + فیلم و عکس

کدخبر: 407937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟