جوان 26ساله ای که زنجیرهای آهنین بر پاهایش قفل شده و قرار بود تا دقایقی دیگر در شعبه ویژه قتل Murder عمد به سوالات قاضی Judge  درباره جنایت Crime هولناک خود پاسخ دهد، گذشته خود را چون فیلمی کوتاه در ذهن مرور کرد و گفت: وقتی نتوانستم دیپلم بگیرم، در یک فروشگاه پوشاک شاگرد مغازه شدم. آن روزها در رویای داشتن یک خودروی پراید شب و روز نداشتم، می خواستم همه چیز را یک شبه به دست آورم.

در همین زمان وقتی برای خواندن فاتحه سر قبر خاله ام رفته بودم، چشمم به دختری افتاد که کنار قبر پدرش به شدت گریه می کرد. یک لحظه با دیدن آن دختر عاشق شدم و به بهانه تسلیت گفتن کنارش نشستم و او را دلداری دادم. برایش از امید به زندگی گفتم، این در حالی بود که مادر آن دختر هم از سخنان من خوشحال شده بود. اما آن ها وقتی از دخترشان خواستگاری کردم شرط گذاشتند که باید ادامه تحصیل بدهم.

در همین حال آن دختر وارد دانشگاه شد و گفت: سواد تو به درد من نمی خورد!!متهم به قتل در حالی که اشک هایش سرازیر شده بود، ادامه داد: حالا او دکتر روانشناس است و من یک...!

پس از این ماجرا بود که بالاخره با خرید یک پراید، راننده آژانس شدم تا این که زمستان سال گذشته در شبکه اجتماعی لاین زنی به نام شراره وارد زندگی ام شد. او مدام پیام می داد چرا در گروه ناراحتی؟ پاسخ می دادم به خاطر این که در گذشته دچار شکست عشقی شده ام.

او با دلبری و طنازی، شماره تلفن مرا گرفت. می گفتم قصد ازدواج ندارم ولی او با اعصاب و دلم بازی می کرد. آن زن می گفت: من مجردم و حاضرم با تو در چادر زندگی کنم، آرامش را به زندگی ات باز می گردانم، اما لعنتی دروغ می گفت و نه تنها مجرد نبود بلکه 3 فرزند هم داشت.

من تازه از یک ماه قبل بود که فهمیدم همه حرف هایش دروغ است. او با حرف هایش از من یک عاشق روانی ساخته بود. شب و روز روی خط گوشی ام بود و مرا وسوسه می کرد تا برادرش را بکشم. درست چند ساعت قبل از قتل بود که فهمیدم آن مرد برادر او نیست بلکه شوهرش است. می گفتم من جرأت این کارها را ندارم.  او من را برده خود کرده بود تا اینکه بالاخره با هر شگردی بود مرا به خانه اش کشاند و ... حالا که به عنوان قاتل The Murderer محاکمه می شوم می خواهم فریاد بزنم آهای جوان ها این فضای مجازی شیطانی است که همه هستی تان را با هم می سوزاند... برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

مریم وقتی با شوهرش علی به مزرعه ام آمد چشمم او را گرفت / او هم پذیرفت

تکاندهنده ترین صحنه ای که 3 امدادگر در محل سقوط هواپیما تهران-یاسوج دیدند! + فیلم

برای کثافتکاری دور از چشم شوهرم خانه را ترک کردم!

عکس های از خارج کردن پیکر مسافران هواپیما از زیر برف در دنا 16+

انتقام عجیب یک مرد / او به کلانتری رفت و گفت گمشده ام!

تصاویر ماهواره‌ای از محل سقوط هواپیما در دنا راز گشایی شد + عکس

دلخراش ترین صحنه ای که امدادگران در محل سقوط هواپیما دیدند! / هواپیما و اجساد قطعه قطعه هستند + فیلم

عکس های دردناک از خارج کردن اجساد مسافران هواپیمای تهران-یاسوج از زیر برف 16+

ناگفته های شبی که کنار لاشه و اجساد مسافران هواپیما در کوه دنا ماندیم + عکس و گفتگو

 

کدخبر: 357379 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟