قاتل  معلم فیزیک در کلاس درس اعدام می شود/در بروجرد رخ داد + عکس

به گزارش گروه جنایی رکنا، این پسر نوجوان که محمد نام دارد، ساعت 11 صبح اول آذر سال 93، سراسیمه وارد کلاس درس فیزیک معلم 43 ساله‌اش محسن خشخاشی در دبیرستان پسرانه حافظی در خیابان 45 متری بسیج شهرستان بروجرد شد.
او بدون هیچ حرفی به سمت نیمکتش رفت. معلم از او خواست به‌دلیل غیبت غیرموجه از دفتر نامه بیاورد که محمد به طرف آقا معلم حمله‌ور شد و با چاقویی که همراه داشت، ضرباتی به گردن و سینه او زد و گریخت. هر چند پیکر معلم زخمی به بیمارستان منتقل شد و پزشکان برای نجات او تلاش کردند؛ اما وی به‌دلیل شدت خونریزی فوت کرد. دانش‌آموز متهم به قتل Murder به تهران گریخت و زندگی پنهانی‌اش را آغاز کرد، اما در پایتخت پس از درگیری با پسری دستگیر و به کانون اصلاح و تربیت منتقل شد که در آنجا هویت واقعی وی فاش و معلوم شد او همان دانش‌آموزی است که به اتهام قتل آقا معلم تحت تعقیب پلیس Police است.
او برای تحقیقات به پلیس آگاهی لرستان منتقل شد و در بازجویی به قتل معلم فیزیک مدرسه اعتراف کرد و بعد از بازسازی صحنه قتل روانه زندان Prison شد.
نوجوان متهم به قتل در شعبه اول دادگاه کیفری یک استان لرستان محاکمه و با رای قضات دادگاه به سه سال حبس و پرداخت دیه در حق اولیای‌دم محکوم شد که رای با اعتراض خانواده مقتول به دیوان‌عالی کشور ارسال شد و قضات شعبه 31 دیوان عالی کشور حکم را نقض کردند و برای رسیدگی دوباره پرونده به شعبه هم‌عرض ارسال شد.
چندی پیش متهم به قتل، از کانون اصلاح و تربیت برای محاکمه به شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان لرستان منتقل شد. او این بارهم قتل آقا معلم را پذیرفت و حتی صحنه جنایت Crime را درمقابل قضات شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان لرستان بازسازی کرد.
این در حالی بود که پزشکی قانونی نظر داده بود این متهم مبتلا به جنون نبوده که رافع مسئولیت کیفری وی شود، او بعد از این جنایت و در مدت زمانی کوتاه با فردی درگیر شده و او را نیز مورد ضرب و جرح قرارداده بود.
همچنین اقدامات متهم پس از ارتکاب قتل مانند فرار Escape از صحنه قتل، جعل هویت خود، زخمی کردن فردی دیگر در جریان فرار، یادآوری جزئیات قتل بدون کم و کاست و بازسازی صحنه قتل، نحوه بیان اظهارات و نمایش چگونگی ایراد جرح به مقتول در جریان جلسه دادگاه و آگاهی وی به نقاط حساس و آسیب‌پذیر انسان همه حاکی از رشد عقلی مناسب و درک حرمت قتل داشت.
در این مرحله قضات دادگاه حکم بر محکومیت متهم به قصاص نفس دادند که این حکم به شعبه 31 دیوان‌عالی کشور ارسال شد و این‌بار مورد تائید قرار گرفت.
سعیدرضا برخورداری، وکیل خانواده معلم کشته شده به جام‌جم گفت: با تائید حکم قصاص در دیوان‌عالی کشور، پرونده عامل جنایت به واحد اجرای احکام ارسال شده است. همچنین یک جلسه صلح و سازش در مرجع قضایی برگزار شده که خانواده مقتول همچنان خواهان اجرای حکم قصاص هستند.
در حالی شمارش معکوس برای اجرای حکم قصاص پسر دانش‌آموز آغاز شده که اگر او نتواند رضایت اولیای‌دم را جلب کند پای چوبه دار خواهد رفت.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

تجاوز به دختر خاله 16 ساله / پرستودر دادگاه: خودم خواستم !+ عکس

شوهرم به ماموریت رفته بود با جوانی خلوت کرده بودم که او در اتاق را باز کرد و ..!

مرد شیشه ای گوشت فرزندش را کباب کرد! / در هرمزگان رخ داد + عکس

برادر 2 قلویم به خواستگاری مریم رفت ولی با مادرش شهلا ازدواج کرد و ..! + عکس

به دختر دانشجو وعده مهماندار شدن دادم و ارتباط گرفتم / او با دانشجویان مراوده شیطانی داشت!

عمل زشت پزشک جراح زیبایی با مردی که سرطان داشت + عکس

اعدام جوانی که پلیس 28 ساله کرجی را به شهادت رساند + عکس

گوساله لاکچری که ماساژ هم می گیرند! / ماجرای گوشت 900 هزار تومانی برای پولدارها چه بود؟

قاچاق دو زن و یک مرد داخل یک چمدان +عکس

زن سارق، اشک قاضی دادگاه را درآورد و آزاد شد! + عکس

دردسر کت و شلوار دامادی برای عروس خانم شهرستانی / ساقدوش های داماد مرموز بودند! +فیلم و عکس

صحنه زشتی که دختر 12 ساله از پدرش دید / ماموریت پلیس تهران در خیابان آفریقا چه بود؟

پسرعمه‌ام نیمه شب درخانه ویلایی فشم به سراغم آمد و ..!

انفجار کاخ الیمامه عربستان در پی شلیک موشک انصارالله + فیلم

حیوانات درنده مرد 40 ساله را تکه تکه کردند/در گیلانغرب رخ داد

آتش زدن موتور در اعتراض به واکنش پلیس در تهران + فیلم و عکس

کدخبر: 338475 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟