فیلم لحظه اعدام قاتل کیانا 7 ساله + عکس
حجم ویدیو: 12.63M | مدت زمان ویدیو: 00:01:48

حجت الاسلام علی مظفری -  رییس کل دادگستری خراسان رضوی - گفت: قاتل شوهر عمه  این کودک بود و پس از دزدیدن دختر بچه او را  آزار و اذیت کرده و به قتل رسانده بود.

وی افزود : این پرونده در مدت 10 روز و کمترین زمان ممکن رسیدگی و حکم مربوطه صادر شد و در روز گذشته این حکم از سوی رئیس قوه قضاییه که برای حضور در همایش دادستان های کشور به مشهد سفر کرده بود مورد تایید قرار گرفت و با دستور وی صبح امروز در شهرستان نیشابور اجرا شد.

وی با بیان اینکه روال نیست که رئیس قوه قضاییه در جریان سفر خود به شهر و استانی این احکام را بررسی و نسبت به آن دستور دهند ، گفت : به دلیل اهمیت این موضوع طی گزارشی که به وی داده شد ، نسبت به اجرای حکم در زمان خود تاکید کرد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی در ادامه افزود:  قاتل این دختر بچه طی رسیدگی پرونده اش برای تجاوز به اعدام ، برای قتل به قصاص و برای آدم ربایی به حبس محکوم شده بود که در نهایت امروز در کمتر از 10 روز از زمان ورود پرونده وی به محکمه، به مجازات جنایت خود رسید.

رئیس قوه قضائیه روز گذشته در همایش دادستان های عمومی و انقلاب و روسای کل دادگستری ها و سازمان های قضایی نیروهای مسلح تاکید کرده بود: تاثیر گذاری مجازات ها در آن است که به موقع و سریع انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه تعلل در اعمال مجازات بر خلاف مصالح دستگاه قضایی و جامعه است افزود: کسی که به نوامیس مردم تعدی می کند باید مجازات شود، چرا به او مهلت می دهید ؟

وی همچنین اجرای احکام مربوط به قاچاقچیان را که جوانان مستعد و نابغه و خانواده ها را نابود می کنند از دیگر پرونده های دستگاه قضا خوانده بود که نیازمند برخورد قاطع، به موقع و سریع است.

برای دیدن عکس های کیانا اینجا کلیک کنید

 

 

اخبار زیر را از دست ندهید:

مازیار میدان شوش اعدام شد+عکس

پرواز هواپیمایی قشم‌ایر مشهد در آسمان یک موتور را از دست داد

قرار کثیف زن لواشک فروش با مرد تعمیرکار/ شوهر این زن در صندلی عقب پراید پنهان شده بود

رویا گفت در خانه تنهاست به آنجا رفتم، وقتی برادرش آمد یک چاقو به دستم داد و ...

پایان خوش صیغه پنهانی شدن منشی شرکت با یک کارمند

آزار و اذیت دختر دانش آموز توسط معلم خصوصی

فیلم کتک خوردن دختر 13 ساله از سوی دختر قلدر خارج از مدرسه +تصاویر

مرگ هولناک زن جوان در برابر چشمان شوهرش

 

 

عکس خواننده زن زیرزمینی در اکران فیلم اروند! +عکس

عکس جنیفر لوپز در نوزادی در آغوش مادرش!

گلاره عباسی اعلامیه درگذشت پدر لاله اسکندری را منتشر کرد +عکس

 

کدخبر: 225732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟