علی دایی به فوتبال برمی‌گردد؟/ لحظه شماری برای بازگشت شهریار به دنیای مربیگری

به گزارش رکنا به نقل از خبر ورزشی، علی دایی اسطوره تکرارنشدنی فوتبال ایران چند شب پیش و در مراسم انتخاب بهترین‌های فیفا در پاریس حضور داشت و حتی جایزه بازی جوانمردانه هم توسط او اهدا شد. شهریار فوتبال ایران که مدت زیادی است بیرون از گود نشسته و فعالیت فوتبالی نمی‌کند، در مصاحبه ای که با یکی از رسانه‌ها داشت، اعلام کرد فعلا قرار نیست به فوتبال برگردد و ترجیح می‌دهد بیرون بنشیند.

در پاسخ به اینکه آیا پس از حضور در مراسم بهترین‌های فیفا، میل بازگشت به فوتبال برایش زنده شد یا نه؟ گفته: «اصلا به این مسئله فکر نکردم. خودم را به خدا سپرده‌ام که هرزمان در تقدیرم قرار داد و صلاح دانست بهترین اتفاق برایم رخ دهد.» جوابی تکراری به سوالی که بارها از دایی در دوران دوری‌اش از فوتبال با آن مواجه شده است. آن طور که از حرف‌های دایی مشخص است، او به این زودی‌ها قصدی برای حضور دوباره در فوتبال ندارد و ظاهرا غیر از شرکت در مهم‌ترین مراسم‌های بین‌المللی، به نظر این روزها کار دیگری با فوتبال ندارد.

آقای گل سابق فوتبال دنیا آخرین بار هدایت سایپا را در لیگ برتر برعهده داشت ولی بعد از زیاد شدن اختلافاتش با مدیرعامل وقت این باشگاه و مصاحبه علیه او ، از کار برکنار شد. گفتنی است باشگاه سایپا در تاریخ ۱۲ اردیبهشت سال ۹۸ با انتشار بیانیه ای حکم به برکناری علی دایی داد و بعد از آن اسطوره فوتبال ایران دیگر در فوتبال فعالیتی نکرد.

شهریار فوتبال ایران در این مدت پیشنهادات مختلف داخلی و خارجی داشت ولی ترجیح داد به فوتبال بازنگردد. حال باید دید دوری دایی از فوتبال تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و این چهره دوست داشتنی و مردمی چه زمانی و با کدام تیم به میادین فوتبالی بازخواهد گشت.

کدخبر: 874356 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟