آنچلوتی:روی بنزما ریسک نمی کنیم/ زمان‌بندی بازی بی مفهوم است

به گزارش رکنا ورزشی، کارلو آنچلوتی در مورد بازی رئال مادرید و بیلبائو در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی صحبت کرد:

*درباره بازی با بیلبائو:

بازی خیلی مهمی است. در یک چهارم نهایی کوپاست و برای این تورنمنت انگیزه بالایی داریم.جو فق العاده ای خواهد بود و باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم. مقابل آنها خیلی بازی داشتیم اما بازی نزدیکی خواهد بود.

*شرایط بنزما:

هنوز خبر نداریم. انفرادی تمرین کرده است. حس خوبی دارد و امروز با تیم تمرین خواهد کرد. بغعد از آن تصمیم می گیرد که آیا سفر کند و بازی کند یا نه. ریسک نمی کنیم.

*شرایط برزیلی ها و والورده:

 باید بررسی کنیم و ببینیم چطور برمی گردند. اگر آماده باشند، فقط خستگی خواهند داشت و می توانند بازی کنند. شاید فیکس نباشند اما برای دقایقی مورد نیاز هستند.

*لونین یا کورتوا:

هنوز تصمیم نگرفته ام اما شاید کورتوا بازی کند. نگفتم که لونین فقط در کوپا بازی می کند. می تواند در لالیگا هم بازی کند. فردا مشخص می شود.

*ابطال مدرک مربیگری:

سعی می کنم به قوانین احترام بگذارم. این یک سوء تفاهم بوده است. تاریخش منقضی شده بود اما فدراسیون فوتبال اسپانیا به من کمک کرد تا در ماه اکتبر دوره را پشت سر بگذارم. عدم هماهنگی رخ داده بود. تشکر می کنم که به من کمک کردند.

*ریسک در مورد بنزما:

ریسک نمی کنیم. این فینال چمپیونزلیگ نیست. ریسک تشدید مصدومیت برایش ایجاد نخواهیم کرد. اگر بازی نکند به این دلیل نیست که به او استراحت داده ایم بلکه به این خاطر است که نمی تواند بازی کند. اگر آماده باشد، بازی می کند در غیر این صورت در خانه می ماند.

*فعالیت های نقل و انتقالات در تابستان:

صادق بودم. گفتم که در زمستان اقدامی نخواهیم داشت. سخت است که از حالا در مورد تابستان صحبت کرد(می خندد). در آن زمان قطعا اقدامی صورت می گیرد اما هنوز زمان وجود دارد.

*غایبان در پست دفاع چپ:

دو گزینه وجود دارد: الابا و ناچو. می دانم که کدام را انتخاب کنم اما نمی گویم. بازی کردن ویلیامز یا برنگر تاثیری در تصمیم نمی گذارد.

*پلگرینی گفته که بازی در زمان بازی های ملی توهین به مسابقات را نشان می دهد:

کاملا مشخص است که زمانی عجیب و بی مفهوم است.

*نبود یک مهاجم:

باید از این لحاظ بهتر شویم. یک مهاجم داریم که آن یوویچ است هر چند که به کرونا مبتلا شده بود. ماریانو هم است. مهاجمانی داریم اما برای بهبود گلزنی شاید باید بازیکنان بیشتری وارد محوطه جریمه حریفان شوند.

*چهارمین تقابل با بیلبائو:

فکر نمی کنم که چیزی عوض شود. او می داند که چطور بازی کند و ما هم می دانیم. فردا داستان متفاوتی است. در یک چهارم نهایی کوپا بازی داریم که خیلی مشکل است.

*حضور فیکس بیل و هازارد:

شاید فیکس شوند و شاید هم آسنسیو بازی کند که خیلی خوب ریکاوری کرده است. وینیسیوس و رودریگو هم برمی گردند البته 20 ساله هستند و مثل من 60 ساله نیستند (می خندد) می تواند برگردد.

*کارواخال:

آماده است. خیلی کم تمرین کرده اما در شرایط بازی کردن است. لوکاس هم بازی کرده است. مندی و دو دفاع چپ دیگر نیستند. باید شرایط را مشخص کنیم.

 

کدخبر: 769463 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟