از ارزیابی سال تا توهین به کولبران با خداد عزیزی! + فیلم
حجم ویدیو: 3.61M | مدت زمان ویدیو: 00:00:29

به گزارش رکنا، شب پنجشنبه( 7 بهمن ماه سال جاری) در جریان برنامه ویژه بازی ایران و عراق در شبکه 3 که توسط «محمد حسین میثاقی» پخش می‌شود، این مجری با «خداداد عزیزی» و «سیروس دین‌محمدی» درباره شرایط رسیدن «مهدی طارمی» به ایران از برف ترکیه حرف زد، که خداداد با لحنی ناشایست گفت: طارمی قصد داشت با کولبر به ایران برسد!

حتی مجری صداوسیما هم می‌کوشد او را از تکرارکردن حرفش منصرف کند ولی موفق نشد.

توهین خداد عزیزی به نویسنده‌ها

این درحالی است که پیش‌تر وقتی از خداداد و فیروز کریمی در برنامه خندوانه سوال شد نام 3 نویسنده ایرانی را بگویند، خداداد با لحنی نامناسب جواب داد: «نویسنده از کجایم بیاورم.»

 فیروز کریمی در تکمیل جواب «خداداد عزیزی»، گفت: نویسنده های ایرانی بیکارند و از بیکاری می نویسند و ما با آنها کاری نداریم. این شوخی تلخ خداداد و فیروز کریمی خنده‌های «رامبد جوان» مجری برنامه را هم به دنبال داشت که باعث ناراحتی هنرمندان کشور شد.

*پاسخ عجیب عزیزی به سوال ارزیابی سال 

این در شرایطی است که عزیزی پس از درگذشت «علی انصاریان» و «مهرداد میناوند» نیز در واکنش به سوالی درباره ارزیابی سال 1399 با لحن غیرقابل قبولی به صحبت پرداخت. بعد از انتشار گسترده آن فیلم ناچار به عدرخواهی شد!

تمامی این‌ها در حالی است که عزیزی به عنوان مجری اصلی در برنامه یازده حضور دارد. او باید بداند که دیگر یک بازیکن بی‌تجربه و جوان سابق نیست که با مربی‌هایش به مشکل می خورد. این رفتارها اصلا مناسب ورزشکاری در سن او نمی‌باشد. غزال تیزپای فوتبال ایران نباید محبوبیتش را به این راحتی از دست بدهد. بهتر است که او از کوله بران عذرخواهی کند.

 چندی پیش این پیشکسوت فوتبال ایران را مورد نقد قرار داده بود که باعث شد وی در برنامه تلویزیونی از روی کاغذ حرف بزند. با این وضع بهتر است که حماسه ساز ملبورن از این به بعد یا از مشاوره رسانه‌ای کمک گرفته یا پیش از بیان صحبت به عواقب آن فکر کند.

کدخبر: 767689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟