رونالدو از منچستریونایتد جدا می شود؟

به گزارش رکنا ورزشی، بر اساس گزارش‌ها، خورخه مندس، ایجنت کریستیانو رونالدو به بریتانیا سفر کرده است تا با فوق ستاره منچستریونایتد درباره آینده او در اولدترافورد مذاکره کند.

رونالدو 36 ساله از زمانی که تابستان برای دومین بار به یونایتد بازگشته است، در 21 بازی 14 گل به ثمر رسانده است. با این حال، فرم چشمگیر او مقابل دروازه، شیاطین سرخ را به سمت چالش قهرمانی لیگ برتر سوق نداده است. 

و طبق گزارش سان، رونالدو نگران است که بازگشت رویایی او به اولدترافورد ممکن است با فاجعه پایان یابد. اعتقاد بر این است که مندس، نماینده قدیمی این بازیکن، اخیراً به منچستر آمده تا با این فوق ستاره به صحبت بنشیند تا درباره نگرانی‌های خود در مورد وضعیت آشفته یونایتد صحبت کند. بازیکن سابق رئال مادرید و یوونتوس از عملکردهای اخیر تیم ناامید شده است، در حالی که او از سبک بازی رانگنیک ناامید شده است

یک منبع گفت: کریستیانو بسیار نگران اتفاقاتی است که در یونایتد می‌افتد زیرا تیم انتقادات زیادی دریافت می‌کند و او می‌داند به عنوان یکی از رهبران در نظر گرفته می‌شود. مشکلات بسیار زیادی وجود دارد و کریستیانو فشار زیادی را احساس می‌کند و به شدت تحت فشار است. او شدیداً می‌خواهد حرکتش در یونایتد موفقیت‌آمیز باشد، اما او شروع به درک این موضوع کرده است که کسب جام‌ها با ترکیب فعلی می‌تواند یک چالش دشوار باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 760369 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟