استقلال امکان استفاده از تبلیغات محیطی را ندارد؟

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته سیزدهم استقلال با 29 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال در هفته سیزدهم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک رفت و در پایان با تساوی یک بر یک متوقف شد.

به گزارش رکنا ورزشی، طبق قرارداد منعقد شده بین مدیران استقلال و سازمان لیگ، کارگزار استقلال موظف به پرداخت سهم فدراسیون، سازمان لیگ و هیئت فوتبال از تبلیغات محیطی حداکثر تا ۲۴ ساعت پس از هر دیدار است و در صورت عدم پرداخت در زمان مشخص شده قرارداد فسخ می شود و سازمان لیگ باید کارگزار جدید معرفی کند! 

غیر از دیدار دربی پایتخت که سهم سازمان لیگ پرداخت شده کارگزار استقلال هیچ پرداختی بابت تبلیغات محیطی برای ۴ دیدار دیگر استقلال نداشته است!

در پیگیری های انجام شده توسط خبرنگار رکنا ورزشی،  مسئولین حقوقی سازمان لیگ مدعی شدند «با توجه به عدم واریز سهم سازمان، فدراسیون و هیئت فوتبال و انفساخ قرارداد، هراقدامی از سوی کارگزار استقلال به معنی تصرف عدوانی و جرم است مگر اینکه مجددا قرارداد یا الحاقیه ای منعقد گردد!»

با این حساب باشگاه استقلال با چالش جدیدی مواجه شده است و ظاهرا تا زمان پرداخت سهم سازمان لیگ امکان استفاده از تبلیغات محیطی را ندارد. باید دید در ادامه کارگزار استقلال این مشکل را حل و به تعهدات خود عمل خواهد کرد یا خیر!

 

کدخبر: 759454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟