یزدانی: بازیکنان فولاد الفاظ قشنگی داشتند! + فیلم
حجم ویدیو: 11.56M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42

هدایت استقلال در لیگ بیست و یکم به عهده فرهاد مجیدی است. در پایان هفته یازدهم استقلال با 25 امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد. استقلال شب گذشته در هفته یازدهم لیگ برتر مقابل پدیده قعر جدولی به پیروزی سه بر صفر دست یافت. استقلال در هفته دوازدهم به مصاف فولاد خوزستان باید برود.

به گزارش رکنا ورزشی، سیاوش یزدانی پس از برتری استقلال مقابل فولادخوزستان اظهار داشت: بله بازی سخت بود چرا که فولاد سخت شکست می خورد. متاسفانه هم بازی خودشان را خراب کردند و هم ما را. خوشحالم در چنین بازی سختی توانستیم به برتری برسیم و صدر جدول را حفظ کنیم.

وی در خصوص کری خوانی با برخی از بازیکنان فولاد عنوان کرد: کری‌های ما خیلی فوتبالی نبود. بازیکنان فولاد به ما لطف داشتند و با الفاظ قشنگی با من صحبت می کردند و من می‌خندیدم. این فوتبال مثل زمین جنگ است. در جنگ حلوا پخش نمی کنند. شاید در زمین بازی من پنج سال پیش این کارها را می کردم اما اکنون با تجربه تر شده ام و این کارها را انجام نمی دهم. فوتبال همین است البته در بیرون زمین با هم رفیق هستیم.

مدافع تیم فواتبال استقلال درباره گل نخوردن این تیم گفت: کلین شیت های استقلال فقط به عملکرد من ارتباطی ندارد و نتیجه عملکرد کل تیم است. تعریف از خود نباشد برای تیم ملی خیلی تلاش کردم تا بازی های خوبی انجام دهم اما حضور در تیم ملی بحث سلیقه سرمربی برمیگردد. شاید به بازی من او علاقه نداشته باشد. به نظر اسکوچیچ احترام می گذارم.

انتهای پیام/ 

 

 

کدخبر: 756836 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟