حسینی: بازی با استقلال فرصت خوبی برای ما است

در فصل بیست و یکم لیگ برتر هدایت پیکان به عهده مجتبی حسینی است. پیکان در پایان هفته دهم لیگ برتر با 15 امتیاز در رده هفتم قرار دارد. پیکان در 5 هفته گذشته 2 شکست، 2 تساوی و یک پیروزی کسب کرده است. پیکان در هفته یازدهم لیگ برتر مهمان سپاهان  بود که با نتیجه 2 بر یک پیروز شد.

به گزارش رکنا ورزشی، مجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل شهر خودرو اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول بازی مقابل شهرخودرو حساس‌ترین بازی ما است. می‌دانیم چقدر بازی سختی است. باید با تمرکز بالا حاضر شویم. شهرخودرو در خیلی از بازی‌ها مستحق باخت نبوده است. باید خوب و آماده و با انرژی بالا در بازی حاضر شویم.

وی درباره مصاف تیمش مقابل استقلال در جام‌حذفی هم گفت: الان تمرکز ما روی لیگ است اما بازی برابر استقلال فرصت خوبی برای بازیکنان ما است که خود را نشان بدهند. دغدغه‌ای برای بازی برابر استقلال نداریم. تیم‌هایی که بدون هزینه بیشتر در لیگ حضور دارند، به فوتبال خدمت می‌کنند. از مدیران باشگاه به دلیل این موضوع تشکر می کنم. ما در سه هفته بازی‌های سختی را پشت سر گذاشتیم اما بعد از برد خوب مقابل سپاهان به لیگ برگشتیم. فوتبال همین است و نباید با یک باخت زانوی غم بغل بگیرید و با یک برد از خود بی خود شوید. شهرخودرو بازیکنان خوبی دارد و این تیم‌ها به دنبال این هستند تا برد تیمشان را از یک جا شروع کنند.

حسینی درباره حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا هم گفت: این داستان هشداری برای فوتبال ایران است. دیگر فوتبال را باید جدی بگیرند و امکانات فراهم کنند. مدیران ما نباید سهل‌انگاری کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 756322 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟