عزیزی‌خادم: شکست ناپذیری تیم ملی الطاف الهی بود + فیلم
حجم ویدیو: 49.78M | مدت زمان ویدیو: 00:07:20

در 10 اسفند ماه سال 1399، عزیزی خادم با رای مجمع انتخاباتی به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد. رئیس فدراسیون فوتبال در مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اصفهان شرکت کرد. در روزهای اخیر مدیران استقلال و پرسپولیس با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار کردند. معاون سابق حقوقی فدراسیون فوتبال امروز درباره دلاری شدن قرارداد اسکوچیچ خبر داد. 

به گزارش رکنا ورزشی، شهاب عزیزی خادم در حاشیه تمرینات تیم ملی بانوان گفت: همه به تیم بزرگسالان افتخار می‌کنند.انتخاب تیم ملی به عنوان تیم اول دنیا در سال ۲۰۲۱ بابت شکست ناپذیری در این سال جزو الطاف حق بود و دست ید الهی به ما کمک کرد. هیچ کس نمی‌تواند فراموش کند تیم ملی ۷ ماه پیش در چه شرایطی بود و حالا کجا هستیم. امروز قاره آسیا به تیم ملی افتخار می‌کند که جزو تیم‌های بدون شکست در کنار آرژانتین قرار دارد. ما شکرگزار خداوند هستیم و جا دارد از کادر تیم ملی و بازیکنان تشکر کنم. ارزانترین صعود تاریخ در حال رخ دادن است و در رنکینگ هم اتفاقی افتاد که لطف الهی بود. فراموش نکنیم چه اتفاقی رخ داده است. 

او افزود: نکته بسیار مهمی است که اگر بیاموزیم که با در نظر گرفتن خدا، رفتارمان مبتنی بر همکاری و مبتنی بر قلب صادقانه و درست باشد، خدا کمک خواهد کرد. خداوند عالم هم در این مسیر پرتلاطم به ما کمک کرد. سریع‌ترین و ارزان‌ترین صعود تاریخ در ایران و آسیا در حال رقم خوردن است.  فراموش نکنیم کجا بودیم و امروز کجا هستیم. آنچه اتفاق افتاد اول لطف الهی بود و بعد جا دارد از دوستانم در هیات رئیسه تشکر کنم که رفتار مبتنی بر عقلانیت داشتیم.

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به موفقیت‌های تیم ملی بانوان تصریح کرد: هم راستا با تیم مردان، بانوان هم تاریخ شکن بودند، آن هم مبتنی بر کار جمعی. فدراسیون با نگاه توسعه‌ای، تیم ملی زنان را که در رنکینگ جای نداشت و مسیر پر تلاطمی داشت را حمایت کرد. در گذشته تلاطم و نگاه قهقهرایی وجود داشت اما باید کارهای منظمی می‌کردیم. ما سعی کردیم تبعیض را به سطح نازلی کاهش دهیم. آینده فوتبال فقط مردان نیست بلکه آینده فوتبال رده زنان، امید و تیم‌های پایه است. بر اساس آموزه‌های اسلامی نمی‌توانیم یک بخش را نبینیم. این‌ها انگیزه بانوان را مضاعف خواهد ‌کرد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 756220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟