مجیدی: با عزت‌الهی صحبت نکرده‌ایم/ مثل هواداران استقلال نگرانیم

استقلال در لیگ و بیست و یکم تحت هدایت فرهاد مجیدی است. در پایان هفته دهم استقلال با 22 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد. استقلال در پنج بازی پشت سر هم به تساوی رضایت داد. استقلال در بازی هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل پیکان به پیروزی 3 بر صفر دست پیدا کند. استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی توانست نود ارومیه را در ضربات پنالتی شکست دهد.

به گزارش رکنا ورزشی، فرهاد مجیدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل پدیده اظهار داشت: شاگردانم بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتند. بازی طبق پیش‌بینی ما پیش رفت و قرار بود زود به گل برسیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم، به هر دو تیم خسته نباشید می‌‌گویم، بازیکنانم خوب کار کردند. هم گلزنی کردند و هم کلین شیتی دیگر ثبت شد.

وی در خصوص بازشدن پای ژستد به گل گفت: در همان بازی‌هایی که ژستد گل نزده بود هم از عملکردش راضی بودم و خیلی به ما کمک کرد. امیدوارم در بازی‌های آتی هم گلزنی کند و همینطور مثمرثمر باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در خصوص حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفت: مثل هواداران نگرانیم و فکر می‌کنم آجورلو با درایتی که دارد می‌تواند موضوع را حل کند.

مجیدی در خصوص عملکرد سلمانی گفت: این بازیکن وظایفش را به نحو احسن انجام داده، امین هم خیلی خوب تمرین کرده ولی متوجه شدیم که گویا شکایتی از امین قاسمی‌نژاد توسط شهرخودرو طرح شده که باعث شد ترجیح بدهیم ریسک نکنیم و او را بازی ندهیم.

وی در خصوص حضور سعید عزت‌اللهی در استقلال گفت: یک هافبک خارجی تنها بازیکنی است که با وی صحبت کرده‌ایم. نه لیست مازاد داریم و نه هنوز می‌توانیم در خصوص خرید بازیکن جدید دیگر صحبت کنیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 754806 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟