لیست مدیران جدید پرسپولیس مشخص شد

پرسپولیس در لیگ بیست و یکم تحت هدایت یحیی گل محمدی است. پرسپولیس با 10بازی و 19 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر مقابل پیکان با نتیجه3 بر یک به برتری رسید. پرسپولیس همچنان با پنجره بسته نقل و انتقالاتی روبرو است. پرسپولیس جمعه 3 دی ماه در هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 17  در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن اصفهان می رود.

به گزارش رکنا ورزشی، در رابطه با مدیر عاملی پرسپولیس گفته می‌شود گزینه‌ای که چند بار تا پای مدیرعاملی آمده است نزدیک به تصدی این پست است و اگر استعلام از مراجع بالادستی مثبت باشد وی رسما به عنوان مدیرعامل معرفی می‌شود.

به نظر می‌رسد مجید صدری به عنوان عضو اقتصادی به فعالیتش ادامه دهد.

البته در همین راستا از گزینه دومی یاد می شود که با حوزه ورزش در ارتباط بوده؛ اما تا کنون فعالیتی در این زمینه نداشته است.

در روزهای اخیر نام سردار باران چشمه رییس فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی به عنوان یکی از گزینه های اصلی تصدی پست مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس یاد می شود بعضی از منابع خبری از جلسه وزارت ورزش با گزینه های یاد شده در این مطلب خبر می دهند.

از حسین خبیری به عنوان یکی از گزینه های حضور در هیئت مدیره پرسپولیس، یک پیشکسوت و یک عضو اقتصادی هم قرار است به کادر مدیریتی اضافه شوند.

کدخبر: 754211 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟