مقصد احتمالی کاوانی مشخص شد

به گزارش رکنا، برادر ادینسون کاوانی اشاره کرد که این مهاجم ممکن است در آینده خیلی نزدیک منچستریونایتد را ترک کند. زیرا این بازیکن 34 سالهدر جمع شیاطین سرخ فرصت زیادی برای بازی نداشته است. این مهاجم در این فصل تنها 274 دقیقه در ترکیب شیاطین سرخ بازی کرده است. 

بارسلونا قبلاً با این مهاجم کهنه کار در ارتباط بوده تا او را به نیوکمپ بیاورد و حالا نیز گفته می‌شود تیم برزیلی کورینتیانس در حال بررسی یک انتقال احتمالی در ماه ژانویه است.

برادر و ایجنت کاوانی گفته است که به هر تیم برزیلی که پروژه خوبی داشته باشد آنها گوش خواهند داد. بدیهی است که اگر تیمی از برزیل پروژه خوبی ارائه دهد، ما همیشه می‌ توانیم بررسی کنیم، زیرا من موظفم همه گزینه‌ ها را برای کاوانی در اختیار داشته باشم.

از طرفی خود کاوانی قبلأ اعتراف کرده بود که می‌خواهد پس از 14 سال حضور در اروپا به آمریکای جنوبی بازگردد و در آنجا بازی کند.

این مهاجم در اولین فصل حضورش در اولدترافورد تاثیرگذار ظاهر شد و توانست در 39 بازی در تمامی رقابت‌ ها 17 گل به ثمر رساند و همین عملکرد او بود که سران باشگاه منچستریونایتد را مجاب کرد تا قرارداد او را تا یک فصل دیگر تمدید کنند. 

قرارداد فعلی این ملی‌پوش اروگوئه‌ای در پایان فصل به پایان می رسد. 

کدخبر: 751106 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟