آنجلوتی: هدف رئال قهرمانی شماره 14 اروپاست

به گزارش رکنا، کارلو آنجلوتی سرمربی تیم رئال مادرید پیش از بازی رئال مادرید و اینتر پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود و در این رابطه مسائل مهمی را مطرح کرد.

کلیت روند: کیفیت و تعهد مهم است و این موضوعات را به خوبی ثابت کرده ایم. گاهی یکی از این دو عامل مهمتر است اما از هر دو عامل باید بهره ببریم. خوب بازی می کنیم و خوب هم نتیجه می گیریم. نمی توانم ناراضی باشم و فردا مقابل اینتر هم به چیزی جز پیروزی و صعود به عنوان صدرنشین فکر نمی کنیم.

قهرمانی شماره 14 رئال در چمپیونیزلیگ: چنین ایده ای در ذهنم ندارم. در حال حاضر به این فکر می کنم که به خوبی آماده بازی‌ با اینتر شویم، تیمی که قدرتمند است اما در برنابئو مقابل این حریف دشوار بازی داریم و می خواهیم صدرنشین بمانیم. رسیدن به فینال مشکل است اما هدفمان نباید چیزی غیر از این باشد. اگر می خواهید قهرمان شوید، باید به آن اعتقاد داشته باشید.

واران به تازگی در مصاحبه خود گلایه کرد که پس از فتح 4 لیگ قهرمانان هیچ هوادار رئال به وی تبریک نگفت چرا که سطح توقعات همیشه بالاست و فقط قهرمانی بعدی را می خواهند. کارلتو در این رابطه گفت: تاریخچه و توقعات این باشگاه همین است چون توقعات بالاست. دسیما را جشن گرفتیم اما نمی توانیم همچنان به آن دل خوش باشیم و باید به جلو حرکت کنیم چون دقیقا این چیزی است که باشگاه و هواداران می خواهند و درون ذات ما و هواداران رئال است.

شانس قهرمانی رئال در چمپیونزلیگ برای فصل جاری چقدر است؟ نمی توانیم این را بگوییم اما می توانیم مقابل همه تیم های بزرگ از جمله سیتی و بایرن با توجه به کیفیت و تجربه مان رقابت کنیم. اگر تیمی قدرتمند در مرحله یک هشتم یا یک چهارم را پیش رو داشته باشیم، چیز زیادی برای ما بازهم عوض نمی شود، چون باید برنده و راهی مراحل بالاتر شویم. تمام.

کاسمیرو می گوید که از انگیزه شما برای ادامه بردن متعجب شده: قطعا. می خواهم تلاش خوبی داشته باشم تا تیم برنده شود. شخصا نیازی ندارم تا چیزی را به کسی ثابت کنم. کادر فنی جوانی دارم. جوان ها اشتیاق ایجاد می کنند زیرا برای برد انگیزه فراوانی دارند. در مورد این کادر فنی حس خیلی خوبی داریم، چون با تجربه و نشاط ظاهر می شویم.

تجربه در ناپولی: نمی دانم در این باره چه بگویم. آن تیم را به مرحله یک هشتم نهایی رساندم و این دقیقا همان کاری بود که باید انجام می دادم. من در ناپولی و اورتون نتوانستم قهرمانی کسب کنم (خنده).

بروزوویچ: او بازیکنی کلیدی در ترکیب تیم رقیب است اما او تنها بازیکن خطرناک این تیم نیست، زیرا اینتر تیمی است خوب بازی می کند. و هم در تملک توپ و هم در پرس خوب هستند. برای متوقف کردن آن ها باید در دفاع متمرکز باشیم و انتقال ها از دفاع به حمله را به خوبی انجام دهیم. 

آلابا: به دلیل باهوش بودن ، سریع خود را در ترکیب تیم تطبیق داد. او می خواست برای این تیم بازی کند و اکنون هم از زمان آمدنش خیلی خوب کار کرده است. او به خوبی با دیگران در دفاع همکاری خوبی دارد.

دربی را به بازی با اینتر ترجیح می دهی؟ من به بازی بعدی که بازی مقابل اینتر است اهمیت می دهم. بازی با اتلتیکو یکشنبه هفته آینده است.

اهمیت صدرنشینی: برای هر دو تیم یک بازی ممتاز محسوب می شود و می دانیم که اینتر چه تیم خوب و باکیفیتی است، البته این بازی دیداری حیثیتی برای ماست. مقابل اینتری بازی داریم که خیلی خوب بوده اند و برای صدرنشینی هم با ما رقابت می کنند. در مقابل هواداران خودمان با آنها بازی داریم. این سه دلیل کلیدی برای ما است. معتقدم برای پیروزی و حفظ صدرنشینی، به اندازه کافی بهانه خوب داریم. شک ندارم بازی جذابی خواهد بود.

شباهت های فصل 15-2014 با فصل جاری: مشکل است که شرایط را مقایسه کنیم. هر سال داستان خودش را دارد. حقیقت این است که در آن سال موفق نبودیم اما خیلی نزدیک شده بودیم. تقریبا لالیگا را برده بودیم و به یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ هم رسیدیم، البته بین ژانویه و فوریه شرایط خوب پیش نرفت. مصدومیت های مهمی مثل مودریچ را داشتیم اما هر سال داستان خودش را دارد و نمی توان آنها را با هم مقایسه کرد.

درخشش میلیتائو: او روی تملک توپ تمرکز بالایی دارد و از نظر تاکتیکی هم خیلی بهتر شده و کیفیت بالایی هم دارد. ادر ذهن آماده ای دارد و زوج او و آلابا بسیار هماهنگ و خوب با هم کار می کنند و داشتن شان یک نقطه اطمینان برای ما است.

کدخبر: 748342 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟