کاسمیرو: اینتر تیم بزرگی است/ هواداران نگران رئال هستند

به گزارش رکنا، تیم فوتبال رئال مادرید در هفته ششم و پایانی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف اینتر میلان برود و کاسمیرو هافبک برزیلی لوس بلانکوس در نشست خبری پیش از این بازی درباره شرایط برای بازی با اینتر اظهار داشت: فکر می کنم مثل همیشه بازی ها را با جدیت و احترام پیش می بریم. اینتر تیم بزرگی است، ما در صدر هستیم و برای در صدر ماندن بازی می کنیم. ما با احترام به حریف با آن روبه رو هستیم، می دانیم که آنها قهرمان سری آ هستند. بازی بسیار سختی خواهد بود.

هافبک برزیلی رئال مادرید درباره خستگی کروس، کاسمیرو و مودریچ عنوان کرد: این موضوعی است که همیشه در مورد آن صحبت می شود، هواداران همیشه نگران هستند، اما ما مربیانی داریم که همیشه مراقب همه چیز هستند. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا وینیسیوس در حال حاضر بهترین باریکن جهان است؟ این سوال سختی است زیرا که بازیکنان بسیار مهمی داریم، کریم، کورتوا، که در سطح شگفت انگیزی هستند، کروس که در لحظات و فرم عالی قرار دارد، صحبت در مورد بهترین بودن وینیسیوس در جهان سوال سختی است، اما این لحظه بسیار مهمی است و او باید به آن ادامه دهد.

بازی مقابل اینتر: «مثل همیشه سعی می کنیم که با جدیت و احترام ظاهر شویم. اینتر تیم بزرگی است. برای صدرنشینی بازی می کنیم. با آرامش و احترام به حریف بازی خواهیم کرد. می دانیم که قهرمان اروپا هستند و کار مشکلی داریم.»

انتقادها از وینیسیوس و میلیتائو در گذشته:« وقتی در مورد رئال مادرید صحبت می کنیم به این معنی است که پرتوفع ترین باشگاه دنیا هستند. فرقی ندارد که در 18 سالگی به این تیم بیایی یا 30 سالگی. به همین خاطر بهترین باشگاه دنیا هستند. آنها جوان هستند و از برزیل خارج شده اند و هماهنگ شدن برایشان مشکل تر است. باید از شرایطشان لذت ببرند. رودریگو، میلیتائو و وینی دستاورد مهمی داشتند و باید با تواضع لذت ببرند. باید به تلاش ادامه بدهند. در فوتبال ممکن است که یک روز خوب باشی و روز دیگر نه.»

بدون سیستم چرخشی و خستگی: «همیشه در این باره صحبت می شود. بقیه در این باره نگران هستند اما کادر فنی و پینتوس خوب کار می کنند. همه چیز را تحت کنترل دارند. همیشه مهم است که ترکیب خوبی داشته باشی. والورده، کاماوینگا، ایسکو و … همگی شرایط خوبی دارند. داشتن کروس و مودریچ باعث افتخار است. مهم است که ترکیب خوبی داشته باشی.»

کلید بردهای متوالی چیست؟ « فوتبال را لحظات تشکیل می دهند و در حال حاضر شرایط خوبی داریم. باید از این لحظه لذت ببریم. ما انسان هستیم. لحظاتی می رسد که شرایط خوبی نداریم. به ترکیب خوبی نیاز داریم. بازیها مشکل هستند. مردم ما را بررسی می کنند. همه می خواهند که بهترین عملکرد خود را مقابل رئال داشته باشند. کلید این است که تلاش کنیم. باید به روندمان ادامه بدهیم تا همه بازیها را ببریم.»

وینیسیوس: «شرایطی که در حال حاضر دارد باعث افتخار است. وقتی آماده باشد، مهم است امسال تفاوت این است که در برخی بازیها زیاد خوب نبوده اما با این وجود در همان بازیها مثل یک بازیکن بزرگ تاثیرگذار بوده است. مقابل سویا بازی خوبی نداشت اما یک گل عالی زد. این نشانه یک بازیکن بزرگ است. تکلیف بازیها را تعیین می کند. کمتر کسی این کار ار می کند.»

تو هرگز خسته نمی شوی؟ « کادر فنی شرایط بدنی ام را زیر نظر دارد. مینو فولکو نیز بدنساز تغذیه را زیر نظر دارد و پینتوس و بقیه همه چیز را تحت نظر دارند. من انسان هستم و ربات نیستم اما کادر فنی همه چیز شامل خستگی و زمان بازی را کنترل می کند.»

وینیسیوس در حال حاضر بهترین بازیکن دنیاست؟ «سوال مشکلی است. بازیکنان بسیار مهمی نظیر بنزما و کورتوا را در این جا داریم که سطح فوق العاده ای داریم. کروس هم شرایط خوبی دارد. صحبت از وینیسیوس مشکل است. نمی توانیم همه لیگ های دیگر را ببینیم اما در حال حاضر بازیکن مهمی است و امیدواریم به این روند ادامه بدهد.»

فاصله گرفتن با رقبا در لالیگا:«رئال مادرید همیشه باید در بالاترین سطح باشد و این چیزی است که بقیه انتظار دارند. در این جا باید در بردها زندگی کنید. باشگاه همیشه به دنبال پیروزی است.تلاش می کنیم تا در بالاترین سطح باشیم. کلید این است که برای بردن بازیها وارد زمین شویم. می دانیم که چه مسئولیتی داریم.»

امباپه: « بازیکن ما نیست و ترجیح می دهم در مورد بازیکنی که در تیم ما نیست صحبت نکنم اما بازیکن فوق العاده ای است. یکی از سه بازیکن برتر دنیاست. با هر بازیکنی در دنیا شامل وینیسیوس سازگار است اما بازیکن ما نیست و نمی توانیم در موردش صحبت کنیم.»

آلابا و میلیتائو: «صحبت از واران و راموس مشکل است. در باشگاه تاریخ سازی کردند. تا همیشه در یادها می مانند. گلهای زیادی زدند و بردهای زیادی کسب کردند اما آلابا و میلیتائو با هم خیلی خوب هماهنگ و فصل خوبی داشتند. در بایرن دیدیم که آلابا چقدر خوب بوده است. ناچو را هم داریم که همیشه به وظایفش عمل می کند. وایخو هم سخت تلاش می کند. دو بازیکنی هستند که خیلی خوب بازی می کنند و اعتماد به نفس دارند. کورتوا هم هست.»

آنچلوتی: «وقتی که به حرف مردی گوش می دهی که 40 سال در فوتبال بوه و در مورد اتفاقات درون زمین به نیکی صحبت می کند، خیلی خوشحال می شوی. او در فوتبال یک آقاست. یک مربی بسیار صمیمی است که خیلی تحسینش می کنم. در دوره اول دیدیم که چه بازیکنانی داشتند. ژابی، خدیرا و … از آنها خیلی چیزها یاد گرفتم. با من خیلی صحبت می کند. همیشه به من می گفت که روزی در رئال مادرید بازی خواهد کرد.وقتی در مورد اسطوره فوتبال نظیر آنچلوتی صحبت می کنی و چنین چیزهایی می شنوی، خوشحال می شوی. از او تشکر می کنم. از او و کل کادر فنی ممنونم.»

راز آنچلوتی: «از او و کادر فنی خیلی شگفت زده شدم. انگیزه بالایی برای پیروزی دارند. پس از این همه سال ممکن است که فکر کنی که کمی بی خیال شده باشد اما بیش از ما اذیت می شود و بیش از ما منتظر شرایط است.»

نبود بنزما: «نبودش مثل از دست دادن بهترین مهاجم دنیاست. قطعاً جایش خالی است. ماریانو و یوویچ را داریم. لوکا در بازی قبلی عالی بود و باید به او تبریک بگوییم.»

کاماوینگا:  «جوان است، انرژی و انگیزه بالایی دارد. نمی توانیم زیاد به او فشار بیاوریم چرا که 18 ساله است. گاهی عجله خیلی زیاد است اما او یک حقیقت درون باشگاه است و رویش حساب می کنیم. کادر فنی خیلی به او باور دارد. در اولین سال حضورش در رئال مادرید است.»

کدخبر: 748332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟