بوتراگوئنو: از آنجلوتی راضی هستیم/ باید اینتر را ببریم

به گزارش رکنا، امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط عمومی رئال مادرید در مورد پیروزی مقابل سوسیه‌داد اظهار داشت: در یک بازی خارج از خانه بسیار خطرناک و به راحتی پیروز شدیم. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. به نظرم وینیسیوس یک اعجوبه است، چرا که در هر بازی بهتر از بازی گذشته خود ظاهر می‌شود. یوویچ هم حضور تاثیرگذاری داشت و خود این مسئله گویای خیلی پاسخ‌ها در مورد این مهاجم است. 

وی افزود: همه نشانه‌ها در مورد تیم ما برای آینده خیلی مثبت است. همه می‌دانیم که وقتی یوویچ جایگزین بنزما شد و واکنش درخشانی هم در زمین بازی داشت چه مفهومی دارد، بدون شک این خبر خوبی است. ازارد هم تردیدی ندارم بازیکن فوق‌العاده ای است و در طول فصل به ما کمک خواهد کرد.

مدیر روابط عمومی رئال مادرید درباره اینکه آیا ز آنجلوتی راضی هستند یا خیر، گفت: آنچلوتی جو بسیار مثبتی ایجاد کرده است و از عملکرد او راضی هستیم، زیرا یک لیدر بسیار مثبت در رئال مادرید است و سخت هم برای موفقیت تیم تلاش می‌کند، هر چند که هنوز خیلی از فصل جاری لالیگا باقی مانده است. باید به تلاش ادامه بدهیم. سه‌شنبه یک فینال سخت را مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا در پیش داریم و حتما باید بتوانیم صدرنشین گروه شویم. خیلی خوب است که مثل یک تیم منسجم بازی می‌کنیم. 

انتهای پیام/

کدخبر: 747657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟