سنگ‌اندازی سیتی برای واگذاری تورس به بارسلونا

به گزارش رکنا، در شرایطی که در روزهای اخیر خبرهایی پیرامون اینکه فران تورس ملی‌پوش اسپانیایی می‌خواهد منچسترسیتی را در ماه ژانویه ترک کند و به بارسلونا بپیوندد. با این حال طبق خبری که ظهر امروز توسط مارکا به چاپ رسیده، این معامله یک معامله پیچیده است که در ژانویه به هیچ وجه بین طرفین حل نخواهد شد.

در شرایطی که ماتو آلمانی و فران ریورته این ماموریت را پیدا کرده بودند تا به منچستر بروند و در مورد واگذاری تورس به صورت قرضی در ژانویه سران سیتی را مجاب به این امر کنند؛ اما اکنون خبرها حکایت از آن دارد که آنها در این امر ناموفق بوده‌اند.

منچسترسیتی نمی‌خواهد او را قرض دهد و با توجه به قوانین لالیگا، امکان خرید قرضی با گزینه خرید اجباری برای بارسلونا وجود ندارد. اگر چه سیتی‌زن‌ها به طور کامل این معامله را رد نکرده‌اند، اما به احتمال زیاد این معامله تابستان سال آینده بین طرفین جوش خواهد خورد.

همچنین باید دید که آیا بارسلونا قادر به انجام معامله خواهد بود یا خیر، زیرا سران سیتی‌زن‌ها حداقل 70 میلیون یورو برای واگذاری تورس طلب کرده‌اند، هر چند که با این اتفاق و سنگ‌اندازی سران سیتی برای اجازه خروج به تورس مذاکرات بین طرفین در پیش است.

با توجه به اینکه سرخیو آگوئرو به دلیل مشکلات قلبی تقریباً باید بازنشسته شود و لوک دی یونگ هم انتظار می‌رود در ژانویه از بارسلونا برود، این تیم به شدت به خرید یک مهاجم نیاز مبرم دارد.

کدخبر: 745182 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟