دپای: از گلزنی کوتینیو خوشحالم/ به این پیروزی نیاز داشتیم

به گزارش رکنا، شب گذشته تیم بارسلونا در ادامه روند رو به رشد خود پس از آمدن ژاوی هرناندز توانست در ورزشگاه دِ لا سرامیکا برابر ویارئال به برتری سه بر یک برسد تا با 23 امتیاز به رده هفتم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کند.

در همین زمینه ممفیس دپای که زننده گل دوم تیم بلوگرانا در این دیدار بود پس از پایان بازی به تلویزیون بارسلونا گفت: ما به این پیروزی نیاز داشتیم، همچنین خوشحالم برای گلزنی و سه امتیازی که گرفتیم.

وی با اشاره به اینکه می‌خواهم گل‌های بیشتری بزنم زیرا تیم بارسلونا به آن نیاز دارد، اینطور عنوان کرد: می‌خواستم به گلزنی ادامه دهم تا به رشد تیم کمک کنم. ما جدای داشتن ایمان و اتحاد بین هم، شخصیت تیمی خوبی هم داشتیم.

ممفیس که تا این لحظه بنا بر تصمیم گرفته شده پنالتی زن اول تیم بارسلونا بوده است در بازی شب گذشته تصمیم گرفت از زدن پنالتی خودداری و آن را به کوتینیو بسپارد او در واکنش به این اتفاق گفت: مشکلی برای انجام این کار ندارم زیرا ما یک تیم هستیم و اینجا هستیم تا به یکدیگر کمک کنیم. به هر جهت او نیاز داشت اعتماد به نفس خود را دوباره با گلزنی به دست بیاورد. اگر او از گلزنی خوشحال است، من هم از این اتفاق بسیار شادمانم.

 

کدخبر: 745064 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟