اظهارات بازیکن لهستانی رم درباره آقای خاص

به گزارش رکنا، نیکولا زالسفکی یک بازیکن 19 ساله اهل کشور لهستان محسوب می‌شود که به تازگی از رده سنی‌ پایه‌های تیم آس رم به رده سنی بزرگسالان این تیم منتقل شده است و در سه بازی که با نظر آقای خاص به میدان رفته موفق به زدن گلی نشده است اگر چه به آینده خیلی خوشبین است.

در همین زمینه این بازیکن لهستانی در مصاحبه با Corriere dello Sport گفت: فکر می‌کنم این مسئله طبیعی است که وقتی بازیکنی جوان و خوب است به او فرصت داده شود و خوشحالم مورینیو این فرصت را در اختیار جوانان قرار می‌دهد.

وی افزود: بار اولی که با مورینیو گفت‌وگو داشتم، او به من همچنین جیان، بووه و داربوئه گفت که هر چقد که لایق‌تر باشیم، فرصت‌های بیشتری برای بازی خواهیم داشت. تاکید ژوزه روی رفتار ما چه در داخل و چه خارج زمین بود و اینکه باید با انگیزه باشیم. ژوزه با ما مانند بازیکنان جوان رفتار نمی‌کند و ما را به چشم بازیکنان اصلی تیم می‌بیند و این مسئله باعث رشد ما خواهد بود. می‌توانم بگویم که ژوزه مورینیو باعث تهیج شما می‌شود.

این بازیکن لهستانی در پایان صحبت‌های خود توضیح داد: هر جایی که ژوزه مورینیو از من بخواهد بازی خواهم کرد فرقی ندارد چه پست وینگر چپ، هافبک چپ، هافبک تهاجمی و... باشد. من خودم را تحت هر شرایطی وفق خواهم داد ولی اگر از من بپرسید در کدام پست راحت هستم، می‌گویم در پست وینگر چپ توانایی بیشتری برای بازی دارم.

 

کدخبر: 744996 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟