نبرد صدرنشینی ایران و روسیه + عکس

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا،  رقابت‌های فوتبال ساحلی بین قاره‌ای در 2 گروه A  و B برگزار می‌شود. تیم ملی ایران در گروه B با تیم‌های پاراگوئه، ژاپن و روسیه همگروه است. شاگردان هاشم‌پور در 2 دیدار ابتدایی خود از سد پاراگوئه و ژاپن عبور کردند تا با 6 امتیاز صدرنشین گروه B باشند.  روسیه با 5 امتیاز جدی ترین تعقیب کننده ایران در گروه B است.

تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت 19:30 امروز(پنج شنبه 13 آبان ماه سال جاری) به مصاف روسیه می‌رود. نتیجه این تقابل صدرنشین گروه B  را مشخص می‌کند. طبق اعلام کمیته مسابقات سازمان جهانی تیم ملی فوتبال ساحلی روسیه در مقابل ملی پوشان کشورمان در دیدار امشب خود، سه محروم داشته و سه مهره تاثیر گذار خود را همراه ندارد. بر همین اساس  زمسکف، نیکونروف و رومانوف در این دیدار محروم خواهند بود. گفتنی است با توجه به اتمام محرومیت محمد احمدزاده، تیم ملی کشورمان محرومی در‌ این دیدار نخواهد داشت.

تیم ملی ساحلی کشورمان در دیدار امشب خود مقابل روسیه قرمز پوش خواهد بود.

جدول ساحلی

در گروه A  سنگال با 6 امتیاز صدرنشین است.  در مپرتغال و امارات 3 امتیازی، شانس صعود به نیمه نهایی را دارند؛ اسپانیا بدون امتیاز قعرنشین است.

در این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم هر گروه راهی نیمه نهایی خواهند شد و تیم‌های سوم و چهارم نیز برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی به مصاف هم خواهند رفت. 

دیدارهای پلی‌آف و نیمه نهایی روز جمعه و دیدارهای تعیین رتبه، رده بندی و فینال نیز روز شنبه انجام خواهد شد.

 

کدخبر: 736763 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟