ماجرای جنجال اینستاگرامی سپهر حیدری با مهدی فنونی‌زاده چه بود؟

به گزارش رکنا، استوری‌های جنجالی سپهر حیدری و مهدی فنونی‌زاده که از پیشکسوتان تیم های پرسپولیس و استقلال هستند، بی‌تردید در شان فوتبال ایران نیست. با این همه سپهر حیدری درباره این اتفاق، توضیحاتی را ارائه داد که در زیر می‌خوانید:

*ما هیچ‌وقت خدایی نکرده بی‌احترامی به پیشکسوت هیچ تیمی نکردیم و اگر صحبت کردیم به خاطر این بوده که چندبار از طرف پیشکسوت‌های تیم‌های مقابل به هواداران ما، به تیم پرسپولیس، به هویت تیم پرسپولیس و به پیشکسوت‌های پرسپولیس بی‌احترامی شده. چندبار صبر کردیم و دیدیم هیچ عذرخواهی نکردند و هواداران فوق‌العاده ناراحت شدند. ما بالاخره اول هوادار پرسپولیس بودیم و یک روزی بازیکن پرسپولیس شدیم و مربی پرسپولیس شدیم و همیشه هم افتخار می‌کنیم که از بچگی هوادار این تیم بودیم.

سپهر حیدری گفت:

* به شخصه خیلی به رگ غیرتم برمی‌خورد کسی به هوادار پرسپولیس بگوید بالای چشمت ابرو هست و به هوادار پرسپولیس «تو» بگوید و بی‌احترامی به هویت پرسپولیس کند. من ناراحت می‌شوم و جلوی او می‌ایستم و همیشه بی‌احترامی از طرف مقابل بوده و بعضی‌ها که رفتارهای بچگانه هم از آنها می‌بینیم خیلی دوست دارند پرسپولیس را به حاشیه ببرند و این اوج بی‌معرفتی است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

کدخبر: 641041 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟