حبس بازیکن لیگ برتری فوتبال ایران در خانه به دست مادرش!

به گزارش "رکنا"، در روزهایی که بحث های مختلفی درباره زمان شروع تمرینات تیم های لیگ برتری مطرح شده باشگاه های زیادی با ادامه رقابت ها مخالف هستند و ماشین سازی نیز یکی از این تیم ها است. این باشگاه تبریزی چند روز قبل رسما اعلام کرد حاضر به ادامه حضور در لیگ برتر به خاطر وضعیت خطرناک کرونایی نیست و حالا حسن آذرنیا سرپرست باشگاه ماشین سازی یک مساله جالب را بیان کرده است.

آذرنیا در واکنش به زمان هایی که برای شروع مسابقات لیگ برتر مطرح می شود، بیان کرد: «در فضای مجازی صحبت‌هایی مطرح است که برای شروع تمرینات زمان می‌دهند و می‌گویند20 یا 25 اردیبهشت تمرینات شروع می‌شود. والدین یک بازیکن با ما تماس گرفتند و گفتند اگر تمرینات شروع شود چه کسی تضمین می‌دهد فرزند ما که سالیان سال برایش خون‌دل خوردیم دچار مشکل نشود؟ یا پدر یک بازیکن تماس گرفته می‌گوید او نمی‌تواند سر تمرین بیاید مادرش اجازه نمی‌دهد.»

وی افزود: «ما نمی‌توانیم بگوییم چون او قرارداد دارد باید سر تمرینات حاضر شود چون سلامتی بازیکنان برای ما مهمتر است. برای همین شروع تمرینات و مسابقات را به صلاح نمی دانیم. دوست داریم بازی‌ها همین جا خاتمه پیدا کنند و همه تیم‌ها با راهکارهایی که کارشناسان در نظر می‌گیرند برای بازی‌های فصل بعد آماده شوند.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 566332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟