عباس آزادبخت دادستان نهاوند در این پیام آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

به گزارش رکنا، در پی اقدامات مجرمانه ای همچون قدرت نمایی با اسلحه گرم و سرد و ایجاد رعب و وحشت توسط عده ای از متهمین سابقه دار و قتل دو نفر از همشهریان نهاوندی، پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت، بطوریکه سریعا تمامی این افراد که دارای سوابق متعدد بوده و به شهرهای دیگر کشور متواری شده بودند؛ توسط نیروی محترم انتظامی دستگیر شدند.

به لحاظ حساسیت ایجاد شده و مطالبه عموم شهروندان و خانواده معظم شهدا و امام جمعه محترم نهاوند بررسی امر در دستور کار دستگاه قضایی و نیروی انتظامی نهاوند قرار گرفت و نهایتا با رد زنی و اقدامات گسترده اطلاعاتی، مجرمین هر دو قتل در مخفیگاه خود در شهر های مختلف شناسایی و دستگیر شدند.

لازم می دانم از تلاشهای فرماندهی و پرسنل محترم و خدوم نیروی انتظامی نهاوند الخصوص ماموران آگاهی نهاوند، به خاطر کار جدی و بدون وقفه در حوزه تامین امنیت تشکر نمایم که با پشتیبانی قضایی این دادسرا و بازپرس پر تلاش نهاوند توانستند در اقدامی قابل تقدیر اخلالگران امنیت را به دام قانون بیندازند.

تاکید می نمایم دستگاه قضایی و نیروهای امنیتی، مجالی برای عرض اندام این گونه متهمین و اراذل و اوباش نداده و نخواهد داد و قطعا قاطعانه با آنها برخورد خواهد شد.

عباس آزادبخت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند

کدخبر: 750656 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟