ابراهیم رئیسی پرده از ماجرای دانه درشت های بانکی برداشت + فیلم
حجم ویدیو: 21.79M | مدت زمان ویدیو: 00:02:58

ابراهیم رئیسی از کاندیداهای ریاست جمهوری از دولت خواسته بود که اسامی افراد دانه درشتی که از بانک مرکزی، دلار هنگفت دریافت کردند را به قوه قضائیه معرفی کند ولی آقایان روحانی و همتی، اسامی 17000 نفر از مردم عادی را به عنوان دزدان دلار به قوه قضائیه معرفی کردند!

گفتنی است که برخورد با 11 بدهکار دانه درشت بانکی با شجاعت آقای رئیسی انجام گرفته، نه با معرفی و شکایت دولت.

آیت الله رئیسی در سخنان خود درباره این ماجرا گفت : باید اشاره کنم در مطلبی که درباره لیست صادرکنندگان منتشر کردم آقایان اعلام کردند 27 میلیارد دلار صادرکنندگان پول را برنگرداندند. گفتم خب اعلام کنید. 7 میلیارد را اعلام کردند و 20 تای آن را اعلام نکردند.

ما دنبال دانه درشت ها هستیم

دادگستری شروع به پیگیری کرد و برخوردهایی هم با این افراد شد و باز به آنها گفتیم چه شد پس؟ اعلام کنید که هی امروز و فردا کردند. ما هم رسانه ای کردیم که بعد از رسانه ای شدن نام 17 هزار نفر را برایمان ارسال کردند! بسیار عجیب است. ما دنبال دانه درشت ها هستیم. مثلا 10 نفر 100 دلاری ، 20 نفر 200 دلاری و .... به سیستم آنها واریز کردند.

معلوم شد در بین این صادرکنندگان کارتن خواب ، نقاش ، بقال ، خانم خانه دار و ... است و اصلا نرفتند چک کنند که این افراد که هستند و کارت بازرگانی دادند.

این لیست 11 نفری که ایشان ادعا کرد من همین جا می خواهم بدهم به فلانی ، پس از رفتن وی من رفتم نگاه کردم لیست را. عجیب است که ما اقدام کردیم در قوه قضاییه بعد ایشان می ترسد که بخواهد اسم شان را بگوید!

در قوه قضاییه 90 هزار میلیارد از بدهکاران بانکی را گرفتیم

من بحث اینها را در زندان کردم و پول های شان را گرفتم؛ از یکی 3 هزارمیلیارد تومان گرفتم ، یکی 2500 میلیارد تومان ، یکی دلار ، یورو و ....

یعنی اینکه ما در قوه قضاییه 90 هزار میلیارد از بدهکاران بانکی را گرفته و کارهایشان را انجام دادیم اما ایشان می ترسد!

چند نفر را از خارج پیدا کردیم

پول هر کسی که به یغما رفته است باید بیاید و اعلام کند؛ جالب است که اعلام نکردند و چند تا را ما از خارج پیدا کردیم و برگرداندیم داخل.

خیلی عجیب است و من این 11 نفر را نگاه کردم و دیدم که اینها همه جزو معروف ها هستند و بعضی هایشان محاکمه علنی شدند  و همه مردم هم می دانند. پس چرا ابا دارند که نام شان را ببریم؟ من که نمی دانستم در پاکت چیست؟ واقعا اگر از یک بانک پولش را ببرند آن بانک باید شاکی شود یا مردم؟

حالا قوه قضاییه پیگیری کرده و پول ها را هم برگردانده است به بیت المال اما آنها حاضر نیستند اسم شان بیاید!آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟