قاسم‌ خانی و پاوه‌ نژاد هم احضار شدند

مهراب قاسم خانی: «از اینا برای منم ا‌ومد... راستش حس بدی داشت. شاید شکل بدی داشت... ولی اشکالی نداره. اتفاقاً به نظرم نظارت کردن کار خیلی درستیه. به هر حال پول هایی از مردم جمع آوری شده که قرار بوده در موارد خاصی هزینه بشه. اگه کسی هم این وسط کلاه برداری و دزدی theft انجام داده باید مجازات بشه، چون هم از اعتماد مردم سو استفاده کرده، هم به اعتبار همکاران خودش لطمه زده. فقط... من دو تا سوال کوچیک هم دارم:

سوال اول: همونطور که با این حساسیت با سلبریتی ها برخورد میشه، با مسئولینی که در همین رابطه کوتاهی کردن هم برخورد شده؟ چه اونهایی که به دلیل عدم نظارت به ساخت و ساز های غیر اصولی و غیر استاندارد باعث افزایش خسارات و تلفات شدن، چه اونها که پس از زلزله به وظائفشون در قبال زلزله زدگان عمل نکردن؟!؟!

سوال دوم: از اونجایی که بعضی از نمایندگان و مسئولین در مصاحبه های متعدد اعلام کردن که سلبریتی ها میلیارد ها تومن پول مردم رو خوردن، اگه نتیجه این تحقیقات منجر به کذب بودن ادعای این عزیزان شد، با همین جدیت برای اعاده حیثیت این چهره ها اقدام میکنید؟»

الهام پاوه نژاد: «از هفده سالگی که برای دانشگاه و کار به جامعه و زندگی حقیقی وارد شدم تا امروز ، با اتکا به پا و توانِ دستان و صداقت قلبم، تمام تلاشم را کرده که بی حاشیه چه در زندگی شخصی، چه در کارم حضور داشته باشم.

روزی که این نامه به دستم رسید تعجب نکردم و حتی ناراحت هم نشدم چون با اندک تجربه‌ی زندگی چنین نظارتی را حدس می‌زدم. از زاویه ا‌ی خوشحال هم شدم چون امید پیدا کردم درصد اختلاس و دکل دزدی و فرار Escape دزدان بیت المال که از سمت خود مسئولین افشا شد، زین پس به حداقل خواهد رسید.

میزان کمک‌های نقدی و چگونگی دریافت کمک‌های غیرنقدی و ‌ارسال آن‌ها به منطقه، تمام مدت شفاف روی صفحات مجازی و کانال تلگرام Telegram من لحظه به لحظه اعلام شده و هست.

مجوزهای مربوط به اجازه‌ی فعالیت به عنوان ستاد مردمی. مصاحبه‌ها و گزارش‌ها... ‌همه انقدر شفاف و زلال بوده و‌ هست که من هرگز برای لحظه‌ای نگرانِ این نامه نبودم.

تنها نقطه‌ی تاریک این اتفاق دلشوره و‌ اضطراب صدای خواهرم موقع دریافت این نامه بود که نمی‌دانست چه اتفاقی در راه است.کاش اعتبار و شأنیت من و عزیزانی مثل من برای این بررسی منطقی، حفظ می‌شد که انقدر حاشیه سازی نشود.

تا امروز که مدارک نهایی را تحویل دادم و آرزو کردم پس از بررسی و رفع ابهامات شفاف سازی لازم اتفاق بیفتد سکوت کردم تا جلوی هرگونه حاشیه‌ی زرد سواستفاده‌گران را بگیرم. اگر دایرکت‌ و کامنت‌های متعددی که از من هم درباره احضاریه پرسیده بودند زیاد نبود، ترجیح می‌دادم حاشیه جدید برای منتظران آسیب زدن درست نکنم.

آسیب زننده‌هایی که چند ماه قبل در آغاز اجرای #کافه_پولشری منو به دزدیدن پول‌های کرمانشاه و کافه زدن متهم کردند ! شاکرم که زمان بهترین قاضی‌ست و رو سیاهی به آنان ماند که باید. هیچ چیز باعث نخواهد شد عشق من به این سرزمین کم‌شود .

بعد از نزدیک به یک سال باز هم از دل و‌ جان سپاسگزار اعتماد و مهرتان به خودم هستم.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

دردسر ازدواج با پسری که 10 سال کوچکتر بود+ عکس

مرگ تلخ هانیه 7 ساله به خاطر اشتباه پرسنل بیمارستان دزفول

اصلاح صورت هنگام رانندگی حادثه ساز شد! + فیلم

تجاوز پدر به دختر 12 ساله اش / در مسافرخانه ای در تهران رخ داد + عکس

خودکشی دکتر جراح ارتوپد در ویلای شمال / همه چیز از درخواست میترا شروع شد !

پررویی مدیرعامل سکه ثامن در تحقیقات پلیسى + عکس و فیلم

خاطرات عجیب از خوابگاه دختران در تهران !

قتل عمه به خاطر صبحانه !

این زن امریکایی و شوهر ایرانی اش عاشق حیوانات هستند / زندگی با حیوانات وحشی در قزوین + عکس

تجاوز پدربزرگ 90 ساله به نوه 13 ساله اش / وقتی خواب بود سراغش رفتم و ...+عکس

درها را برای مذاکره با امریکا نبسته‌ایم / ظریف گفت

لاغری با پودر سنجد

روحانی 2 وزیرش را تا آخر هفته برکنار می کند

موتور سواری یک زن در دانشگاه پیام نور + عکس

جزییات نگرانی «حمید فرخ نژاد» از گرانی دلار فاش شد! + فیلم

کدخبر: 423634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟