فال ابجد امروز / 22 خرداد ماه + فیلم
حجم ویدیو: 11.72M | مدت زمان ویدیو: 00:01:04

به گزارش رکنا، فال ابجد یکی از فال های بسیار جالب است. فال ابجد بر اساس 4 حرف الفبای فارسی انجام می شود. در فال ابجد مشاهده می کنید که 4 حرف الف، ب، ج ، د بر اساس ماه تولدتان چگونه چیده می شود. فال ابجد را بسیاری به دانیال نبی نسبت می دهند. فال ابجد امروز خود را در ادامه ملاحظه کنید.

فال ابجد فروردین

 

فروردین

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: از طرف یکی از خویشان و نزدیکان کمکی دریافت می کنی و مورد حمایت او قرار می گیری. خرید ماشین تا آخر امسال داری.  به مراسم جشنی دعوت می شوی که حسادت تو را برمی‌انگیزد. بدهکاری ات رفع می شود.

 

فال ابجد اردیبهشت

اردیبهشت

ابجد فال شما : ج ج ج

تعبیر فال ابجد: از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمان سبز و رنگ گندمی دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده؛ باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن می رسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده ان شا الله رفع خواهد شد.

 

فال ابجد خرداد

خرداد

ابجد فال شما : د ب د

تعبیر فال ابجد: هر نیت و قصدی که داری برآورده خواهد شد؛ چه مادی و چه معنوی. به زودی پول، ملک یا مقامی به دست می آوری. کسی قصد صدمه زدن به شما را دارد اما موفق نمی شود. در هر حال مراقب باش چون آدم حیله گری است. اگر چیزی را از دست داده ای دوباره به دست می آوری

 

فال ابجد تیر

تیر

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر فال ابجد: تشویش را از خودت دور کن. کارها بر وفق مرادت خواهد شد. اگر چیزی را از خدا طلب کردی به آن می رسی. اگر قصد سفر یا انجام معامله ای را داری، انجام بده زیرا برایت سودبخش است.

 

فال ابجد مرداد

مرداد

ابجد فال شما : آ آ آ

تعبیر فال ابجد: طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری می رسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیک تر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا می کنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت می کنی.

 

فال ابجد شهریور

شهریور

ابجد فال شما : د آ آ

تعبیر فال ابجد: این نیتی که داری هیچ نفعی برایت ندارد. بهتر است از این خواسته دست برداری. از کارهای بد و حرام پرهیز کن و به حلال قناعت کن. در کارت گشایش خوبی حاصل خواهد شد اگر مراقب افکار و نیاتت باشی. در زندگی صبر پیشه کن و به خداوند امیدوار باش.

 

فال ابجد مهر

 

مهر

ابجد فال شما : ب ب ب

تعبیر فال ابجد: این روزها آرزویت برآورده می شود. خبر خوشی دریافت می کنی و به شادی و نشاط می رسی. زنی بلندقد و باریک اندام و گندمگون با تو خصومت می کند؛ مراقب خودت باش. از پول و درآمد حرام پرهیز کن. آینده خوبی در پیش داری. با دوستان و آشنایان به نیکی رفتار کن و اگر قصد ازدواج یا معامله ای داری به آن عمل کن که با موفقیت همراه خواهد بود.

 

فال ابجد آبان

آبان

ابجد فال شما : ج د ج

تعبیر فال ابجد: اگر بیمار هستی به زودی از تندرستی برخوردار می شوی. به زودی زندگی خوبی با خانواده ات خواهی داشت و در کار سود خوبی نصیب تو می شود. یکی از کسانی که به او نیکی می کنی به تو بدی می کند اما از کار خود پشیمان می شود. اگر قصد سفر داری برو سفر خوبی خواهی داشت. اگر چیزی را از دست داده ای به زودی به دست خواهی آورد.

 

فال ابجد آذر

آذر

ابجد فال شما : ب ب ج

تعبیر فال ابجد: به زودی نحوست طالعت برطرف می شود و به مقصود خود خواهی رسید. از چیزی در تشویش هستی؛ به زودی تشویشت برطرف می شود. کسی در فکر صدمه زدن به شماست. به خدا توکل کن تا حیله اش برطرف شود. رازت را به هر کسی نگو و در نماز کاهلی نکن.

 

فال ابجد دی

دی

 

ابجد فال شما : د آ ج

تعبیر فال ابجد: به زودی گره کارت باز می شود و به هر خواسته ای که داری می رسی. ممکن است کسی به زودی به جمع خانواده شما افزوده شود. دوستان خوبی داری؛ به وقت نیاز با آنها مشورت کن. تا حدی از شر بدخواهان در امانی. در چند روز آینده یک خبر خوشحال کننده می شنوی. اگر آرزو یا نیتی داری به آن می رسی.

 

فال ابجد بهمن

بهمن

ابجد فال شما : ج ج ب

تعبیر فال ابجد: گشایش خوبی در کارت ایجاد می شود. به چنان توفیق و سعادتی می رسی که به تو حسودی می کنند. از یکی از خویشان و نزدیکان بی اطلاعی. به زودی از او خبری به دست تو می رسد. اگر گم شده ای داری آن را پیدا می کنی. اگر صبور باشی و به خدا توکل کنی به مرادت خواهی رسید ان شاءالله.

 

فال ابجد اسفند

اسفند

ابجد فال شما : ب آ آ

تعبیر فال ابجد: حاجت و آرزویی داری که برآورده می شود. گشایشی در کارت پیدا می شود و ایام خوشی خواهی داشت. اگر مشکلی داری به زودی برطرف می شود. اگر این مشکل مالی باشد موقعیت مالی خوبی پیدا می کنی.

فال روزانه شخصی / 22 خرداد ماه + فیلم

فال حافظ امروز / 22 خرداد ماه با تفسیر دقیق + فیلم

کدخبر: 790268 ویرایش خبر
لینک کپی شد
مهشید جهانی
آیا این خبر مفید بود؟