طالع بینی امروز / 6 خرداد

طـالـع بینی روزانـه متولدین فروردین

فروردین

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز فرصت خیلی خوبی است برای این که توجه بیشتری به خودتان کرده و از لحاظ جسمی و روحی به خودتان رسیدگی کنید. قرار نیست این کمر دردی که هر روز آزارتان می دهد خودبخود از بین برود و یا سردردهایتان به صورتی معجزه آسا از بین بروند. اگر مشکلی دارید همین امروز به پزشک مراجعه کرده و راهی برای از بین بردن آن پیدا کنید. اگر هم از لحاظ روحی فشار زیادی روی خودتان احساس میکنید نزد مشاور رفته و یا از هر راه حل که خودتان می دانید بهره بگیرید. هیچ اشکالی ندارد اگر برای رسیدگی به وضعیت سلامتی خود یک روز بیخیال کارها و مسئولیت های دیگرتان بشوید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین اردیبهشت

اردیبهشت

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید تا مدت خیلی کوتاهی بتوانید ایمان و اعتقاد کورکورانه داشته باشید، اما اگر یکبار وانمود کنید که همه چیز روبه راه است وقتی که در واقع اینگونه نیست از این کار خسته و دلزده خواهید شد. به جای اینکه با سرپوش گذاشتن بر روی همه چیز عدم اطمینان خود را پنهان کنید، سعی کنید صادق بوده و موقعیت خود را برای افراد دیگر به طور دقیق شرح دهید. این استراتژی برای شما زحمت زیادی ندارد. مزیت دیگر این کار این است که اگر آنها صداقت و اعتمادتان را نسبت به خودشان ببینند، بیشتر دوستتان خواهند داشت. در خانه کارهای زیادی دارید که ملزم به انجام آنها هستید اما علاقه ای به شروع کار ندارید. اما شما می‌دانید که این تنبلی تمام چیزهایی که امروز می‌خواهید به آنها برسید را به تعویق می‌اندازد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین خرداد

خرداد

 

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که سیاره بخت شما، یعنی عطارد، امروز تبدیل به یکی از سیاره‌های مرموز شده است و شما را با جهان‌های موازی و هم ردیف مرتبط می‌کند. امروز در مورد بیگانه‌ها و یا راهنماهایی که شما را به هیجان می‌آورند صحبت نکنید؛ فقط باید بفهمید که چه کسانی حاضرند برای ملحق شدن و کمک کردن به شما همراه شوند. به یاد داشته باشید که اگر برای یادگرفتن علم و دانش بیش از اندازه تلاش کنید، تجزیه و تحلیل کردن تان می‌تواند ذهن شما را به روی ابعاد درونی و معنوی جهان ببندد. شما الان نباید هیچ کار خاصی انجام دهید، فقط باید اعتراف کنید که امکان وقوع بعضی از چیزها را واقعا نمی‌فهمید!

طـالـع بینی روزانـه متولدین تیر

تیر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد گاهی دوست ها برای انسان حتی از خانواده هم بهتر و نزدیک تر می شوند و دوستی هایی که شما دارید عمیق و پایدار هستند. امروز دوستانتان با کمال میل در برابر شما صف کشیده و در انتظار یک اشاره از جانب شما هستند تا هر کمکی که از دستشان برمی آید را انجام دهند. اما چرا شما نسبت به دریافت این کمک های صمیمانه از خودتان اکراه و بی میلی نشان می دهید؟ مگر خود شما همانی نیستید که تمام مدت از ارزش های دوستی و منافعی که برای انسان دارد صحبت می کند؟ امروز به شما ثابت خواهد کرد که این دوستان چقدر برایتان ارزش و اهمیت قائل هستند و برای کمک به شما تا کجا پیش خواهند رفت!

طـالـع بینی روزانـه متولدین مرداد

مرداد

طالع بینی امروز شما نشان می دهد به نظر می‌رسد اگر امروز در میان کار تکراری و روتین خود یک استراحت کوچک داشته باشید برای تقویت روحیه تان خوب باشد. حتی اگر کارها را سر هم بندی کرده باشید و اوقات بسیار خوبی داشته باشید، ممکن است قادر نباشید آنقدر که همیشه آرزویش را داشتید آسان گیر و بی قید باشید. شادابی روحی اخیر شما آنقدر نیست که کارهای جدی و سختی را که در پیش رو دارید از یاد ببرید. آگاه ماندن از تفاوت بین لحظه حال و آینده می‌تواند اعصاب شما را آرام کرده و شما را قادر سازد که از لحظه حال خود لذت ببرید. شما امروز کارهای خیلی زیادی پیش رو دارید و در عین حال لبخند لحظه‌ای از روی لبان‌تان محو نمی‌شود، اما افراد دیگر شاید زیاد بهتان توجه نکنند!

طـالـع بینی روزانـه متولدین شهریور

شهریور

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز حتی بهترین برنامه‌ها هم ممکن است به سرانجام نرسند، با نگران شدن به خاطر اتفاقات روی داده انرژی تان را تلف نکنید. درعوض روی چیزی که الان دارید تمرکز کنید. شما ایده‌ای در سر داشتید که به روشی که شما در نظر داشتید عمل نکرده و ممکن است خطرات و ریسک‌هایی برای آن وجود داشته باشد. بزرگترین قدرت و توانایی شما انعطاف پذیری تان است، در حالیکه به رویدادهای اخیر واکنش نشان می‌دهید، شما حتی راه‌های بهتری را برای رسیدن به اهدافتان پیدا خواهید کرد. شما همیشه نسبت به آینده خود حساس بوده اید و هستید، پس با کنترل رفتارهایتان به تلاش برای به دست آوردن آینده ای مطمئن و با ثبات که با رویاهای شما در هماهنگی است، ادامه دهید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین مهر

مهر

 

طالع بینی امروز شما می گوید امروز به احتمال بسیار زیاد برای شما روز خیلی خوبی خواهد بود. پس از فشارهایی که این اواخر تحمل کرده اید امروز فرصت خیلی خوبی خواهد بود تا حال و هوایی عوض کنید. شاید حتی بد نباشد خیلی سریع یک برنامه شاد و مفرح چیده و این آخر هفته  به یک سفر دو سه روزه بروید. همه نشانه ها حاکی از آن هستند که اکنون بهترین وقت ممکن برای چنین کاری می تواند باشد. اگر دل دل کنید خیلی زود انگیزه خود را از دست داده و دوباره اسیر روزمرگی خواهید شد. همین حالا به رفتن به جاهایی فکر کنید که تا به حال ندیده اید. آخر مگر بهتر از فصل بهار هم برای رفتن به مسافرت داریم؟! فقط حواستان باشد همسفران خوبی برای خودتان انتخاب کنید.

طـالـع بینی روزانـه متولدین آبان

آبان

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که شما به دلیل خبر یا اتفاقی که برایتان پیش آمده است در یک شوک به سر می‌برید، نمی‌دانید راه درست چه راهی است و باید چه تصمیمی را اتخاذ کنید. بخصوص که از طرف شخصی که برای او ارزش زیادی قائل بوده اید و او را دوست داشته‌اید مورد بی لطفی قرار گرفته اید. به همین علت از زندگی‌تان کناره می‌گیرید. به جای این که افکار خود را مدام بر روی ذهنی منفی منعکس کنید بهتر است کمی‌مثبت فکر کنید تا بتوانید ساده تر و خیال آسوده‌تری به زندگی تان ادامه دهید. آنچه امروز انجام می دهید زمینه ساز آینده شماست و اگر بخواهید به این ولخرجی ها ادامه بدهید خیلی زود انگشت حسرت خواهید گزید!

طـالـع بینی روزانـه متولدین آذر

آذر

طالع بینی امروز شما نشان می دهد که امروز شاید تعداد رابطه‌های شما بیشتر شود، چرا که ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما پیام‌هایتان را از میان سیاره و عوامل بیگانه و خارجی می‌گذراند. اما باوجود ونوس دوست داشتنی در هفتمین خانه تان یعنی خانه دوست و شریک و عطارد در هفتمین خانه تان یعنی خانه -ابراز وجود کردن- صحبت‌های عاشقانه و رمانتیک شما می‌تواند با یک فرد خاص به طور عمیقی ارتباط برقرار کند. نگران این نباشید که افراد دیگر چه فکر می‌کنند، انچه در قلبتان دارید و فکر می‌کنید درست است را ابراز کنید، دیگران هم مطمئنا متوجه خواهند شد.

طـالـع بینی روزانـه متولدین دی

دی

در طالع بینی امروز شما آمده که امروز آن توجه و تأییدی که این اواخر به دنبالش بوده اید را بالاخره به دست خواهید آورد. بالاخره دور پرفشاری که این اواخر درگیر آن بوده اید را پشت سر گذاشته اید و احساس آرامش بیشتری می کنید و وارد دوره ای همراه با ثبات و آرامش در زندگیتان شده اید. آنهایی که تا پیش از این کاری جز انتقاد از شما نداشته اند حالا با شور و هیجان شما را تشویق و تأیید می کنند. اما شما باید انتقادهای گذشته آنها را فراموش نکنید و زیاد به این تعریف و تمجیدها که به احتمال زیاد چندان صمیمانه هم نیستند اهمیت ندهید. آنچه اهمیت دارد این است که خودتان از نتیجه کارتان رضایت داشته باشید و خیالتان راحت باشد که آن کاری را انجام داده اید که درست بوده است.

طـالـع بینی روزانـه متولدین بهمن

بهمن

طالع بینی امروز شما نشان می دهد امروز شما خیلی پرمشغله هستید و زیاد از این موضوع راضی نیستید، اما اطرافیانتان هم فعالیتهای شما را محدود کرده‌اند و به شما فرصت زیاد کار کردن را نمی‌دهند. فراموش نکنید که نگرش‌های شما به اندازه چیزهای دیگر می‌توانند در خوشبختی شما تأثیر داشته باشند. اگر شما شکایت کرده و غر بزنید مطمئناً روز خوبی نخواهید داشت. اما اگر انرژی‌های مثبت را جذب کنید و آن را به دوستانتان هم انتقال بدهید روزی بسیار خوب و عالی خواهید داشت. امروز می تواند روز فوق العاده ای برای شما باشد، اما به این شرط که حواستان باشد زیاده روی نکنید!

طـالـع بینی روزانـه متولدین اسفند

اسفند

طالع بینی امروز شما نشان می دهد شاید فرصت این را داشته باشید که با روشی متفاوت نظر خود را ابراز کنید، اما وقتی این کار را شروع کنید خودتان می‌فهمید که از آنچه پیش بینی می‌کردید پیچیده تر است. باهمه این احوال الان زمان عقب نشینی کردن نیست. شما شاید الان نتوانید فوری تاثیر کارهایی که کرده‌اید را ببینید، اما هرچه جلوتر بروید احساستان فرق خواهد کرد. انقدر اتفاقاتی که افتاده را تجزیه و تحلیل نکنید؛ برای اینکه واقعا لزومی‌ندارد همه جزئیات را بدانید!! شاید با خودتان فکر کنید که مشکلات مادی کوچکی که این اواخر داشته اید را پشت سر گذاشته اید و حالا دیگر می توانید با خیال راحت هرچقدر که دلتان بخواهد پول خرج کنید، اما متاسفانه شما کاملا در اشتباه هستید.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 478610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟