آخرین خبرها از بازگشایی مترو تهران کرج + فیلم
حجم ویدیو: 2.53M | مدت زمان ویدیو: 00:00:18

صبح امروز خط مترو تهران کرج دچار حادثه شد. این حادثه به واسطه برخورد دو قطار در خط مترو تهران کرج رخ داد. هم اکنون تکنسین های فنی در حال تلاش برای بازگشایی خط مترو تهران کرج هستند.

به گزارش رکنا، جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: در پی حادثه تصادف ۲ قطار مترو تهران - کرج در خط پنج تکنسین های فنی مترو در تلاش برای بازگشایی خط تهران-کرج هستند.

وی گفت: ساعت ۰۷:۰۸ امروز این حادثه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران سه ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

ملکی افزود: بدلیل برخورد این ۲ قطار مترو تعدادی از درها تخریب و مسافران قادر به خروج نبودند که آتش نشانان وارد عملیات شده و موفق شدند ۱۸ نفر از مسافران را به بیرون منتقل کنند.

وی ادامه داد: حدود ۱۰ نفر از این افراد دچار مصدومیت جزیی بودند که همه این مصدومان تحویل اورژانس شد و فقط یکی از مصدومان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: برخورد این ۲ قطار مترو منجر به شعله وری و اتش سوزی نشد و آتش نشانان پس از خارج کردن مسافران و انتقال آنان به محل امن به این عملیات پایان دادند.

وی با بیان اینکه علت اصلی این حادثه در دست بررسی کارشناسان فنی مترو تهران است گفت: تکنسین های فنی شرکت مترو در تلاش هستند تا خط مترو تهران- کرج بازگشایی شود.

گفتنی است، تصادف ۲ قطار در ایستگاه چیتگر خط ۵ مترو حرکت قطارهای این خط از سمت تهران به سمت کرج را متوقف کرد.

کدخبر: 754036 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟