ریحانه پارسا و شوهر مسن ترش در کنسرت ابی + فیلم

ریحانه پارسا / ریحانه پارسا مهاجرت/ بیوگرافی ریحانه پارسا  /همسر ریحانه پارسا / عکس ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر جوان ایرانی است که چند سالی است با حواشی فراوان به ترکیه مهاجرت کرده است. ریحانه پارسا با بازی در سریال پدر به شهرت رسید. او قبل از مهاجرت با مهدی کوشکی ازدواج کوتاهی داشت و بعد از آن بریای همیشه ازایران رفت. این بازیگر پس از مهاجرتش به ترکیه هم حاشیه های بسیاری را برای خود رقم زد و کارهای غیر اخلاقی زیادی انجام داد. او با چندین فرد در ترکیه رابطه داشته اما درحال حاضر با مردی که یک پسر دارد در رابطه است و نامزد کرده است. این زوج در فیلم جدیدی که ریحانه پارسا درحال ساخت است با یکدیگر همکار هستند.

ویدیویی جدید از ریحانه پارسا و نامزدش در کنسرت ابی منتشر شده است.

بیوگرافی ریحانه پارسا

ریحانه پارسا متولد ۱ اسفند ۱۳۷۷ در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر است. دیپلمه رشته نمایش از هنرستان تئاتر می باشد که در کنار بازیگری از علاقمندان عکاسی و مدلینگ بوده و یک گربه خانگی پسر دارد و می گوید همیشه بلند پرواز بودم.

خانواده

پدرش شغل آزاد و مادرش خانه دار است و تنها دو خواهر کوچکتر از خود دارد. علاقه به بازیگری از کودکی در وجودش بود تا اینکه سال دوم دبیرستان وارد هنرستان تئاتر شد و جدی تر دنبال آرزوی دوران کودکی اش رفت.

شهرت با سریال پدر

اولین بار سال ۱۳۹۷ وقتی دختری ۲۰ ساله بود با حضور در «سریال پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی با نقش لیلا بسیار درخشید و به شهرت عجیبی رسید. او در ای مجموعه کنار مهدی سلطانی بازی کرد و با سینا مهراد بسیار دیده شد.

ازدواج با مهدی کوشکی

ریحانه پارسا در ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ با انتشار عکس مشترک خود با آقای مهدی کوشکی (بازیگر) اعلام کرد بصورت رسمی باهم ازدواج کردند.

ماجرای آشنایی

ماجرای آشنایی این دو از دعوت مهدی کوشکی بعنوان کارگردان از خانم ریحانه برای حضور در نمایش «اولئانا» در دی ماه ۱۳۹۸ شروع شد.

طلاق کمتر از ۷ ماه

کمتر از هفت ما زندگی مشترک ریحانه پارسا و مهدی کوشکی دوام آورد و این دو شهریور ۹۹ با حذف عکس های مشترکشان تلویحا طلاق خود را رسانه ای کردند.

مهاجرت

در نهایت ۲۸ مهر ماه ۱۳۹۹ ریحانه پارسا قید حضور و فعالیت هنری را در ایران زد و مهاجرت کرد ، این خبر توسط سام درخشانی از  همکاران وی تایید شده است.

کدخبر: 927896 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟