آبروریزی شرم آور گلشیفته فراهانی+ علتی که مثل بمب ترکید!

 گلشیفته فراهانی/ گلشیفته فراهانی عکس / گلشیفته فراهانی بیوگرافی / گلشیفته فراهانی بازیگر / گلشیفته فراهانی هالیوود

گلشیفته فراهانی که در یک فیلم ترسناک فرانسوی با دنیس لاوانت بازی کرده اما با واکنش تند کاربران همراه شد

گلشیفته فراهانی در یک فیلم ترسناک فرانسوی با دنیس لاوانت همبازی می‌شود. این اثر دلهره‌آور با عنوان «هود ویچ» را سعید بلکتبیا کارگردانی می‌کند؛ این‌ نخستین فیلم بلند این سینماگر جوان و مستعد است.

هود ویچ، درباره زنی با بازی گلشیفته فراهانی است که با قاچاق حیوانات عجیب، و فروش سایر محصولات غیرقانونی امرار معاش می‌کند.

او اپلیکیشنی برای ارتباط مشتریان با شفادهندگان عرفانی مارابوت (مبلغ یا مرشد مذهبی) ایجاد می‌کند. در این فرآیند یکی از مشتریان به سمتی غم‌انگیز می‌رود و مشکلاتی پیدا می‌کند که می‌تواند به قیمت جان این زن و پسرش تمام شود.

شرکت «دبلیو‌‌تی‌فیلمز» در پاریس، حق فروش بین‌المللی این اثر هیجان‌انگیز را بدست آورده است. هود ویچ توسط شرکت‌های «آیکونوکلاس» و «لی‌لی فیلمز» تولید شده است.

به گفته گرگوری چمبت، از مدیران شرکت دبلیوتی‌فیلمز، هود ویچ اثر قابل توجهی با جنبه‌های اجتماعی و فمینیستی خاص است. این شرکت پس از پایان همه‌گیری ویروس کرونا و رونق دوباره سینماها برنامه‌های مفصلی برای پخش فیلم‌ در سبک‌های مختلف سینمایی در فرانسه و سایر کشورهای جهان دارد.خبر ساخت این فیلم ترسناک با بازی گلشیفته فراهانی در شرایطی رسانه‌ای می‌شود که طرفداران این هنرمند ایرانی بی‌صبرانه در انتظار آغاز پخش دومین فیلم «اکسترکشن» یا «بیرون بردن» هستند.

شبکه اینترنتی «نتفلیکس» این هفته آنونس جدیدی از «بیرون بردن 2» را منتشر کرد که با استقبال زیادی در شبکه‌های اجتماعی همراه شد؛ این اثر حادثه‌ای از 16 ژوئن از طریق نتفلیکس در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

کدخبر: 897334 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟