این شانس بزرگ در خانه شیلا خداداد را زد! /  خوشبختی خانم بازیگر با یک اتفاق عجیب !

شیلا خداداد متولد ۱۴ آبان ۱۳۵۹ بازیگر سینما تلویزیون است. او فعالیت هنری خود را با حضور در فیلم سینمایی اعتراض ( ۱۳۷۸) آغاز کرد.

شیلا خداداد شهرت خود را با بازی در سریال تلویزیونی مسافری از هند محصول سال ۱۳۸۲ به دست آورد.

او در فیلم پرفروش اخراجی ها ۲ (۱۳۸۸) و مجموعه های گلشیفته (۱۳۹۶–۱۳۹۷) و هیولا (۱۳۹۸) ایفای نقش کرده است. همچنین خداداد برای هیولا نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن کمدی تلویزیونی از جشن حافظ شد.

شیلا خداداد

شیلا خداداد به صورت اتفاقی بازیگری را دنبال کرده است. داستان بازیگری خداد از جایی شروع می شود که مسعود کیمیایی فیلمساز و نویسنده ایرانی او را در داروخانه می بیند و به او پیشنهاد بازی در فیلم اعتراض را می دهد. او برای نقش آفرینی در این فیلم در میان عموم شناخته شد.

شیلا خداداد پس از آن در سال ۱۳۸۱ نقش اصلی دختری هندی به نام سیتا را در مجموعه تلویزیونی مسافری از هند ایفا کرد. این مجموعه مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد و باعث شد تا خداداد به بازیگری برجسته در ایران تبدیل شود.

نگاهی به کارنامه سینمایی

اعتراض، آبی، عیسی می آید، قلب های ناآرام، ازدواج به سبک ایرانی، آکواریوم، سوغات فرنگ، یک اشتباه کوچولو، سایه وحشت، خیابان بیست و چهارم، پسر آدم، دختر حوا، پاتو زمین نذار، پسر تهرانی، اخراجی ها ۲، سن پطرزبورگ، زمهریر، زنان ونوسی، مردان مریخی و بادیگارد از آثار سینمایی شیلا خداداد است که در آن ها به ایفای نقش پرداخته است.

منبع: ساعد نیوز

کدخبر: 843854 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟