استوری کثیف ریحانه پارسا درباره حجاب /  توهین های بی شرمانه ! + عکس ها
حجم ویدیو: 530.18K | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

ریحانه پارسا بازیگر قبل و خانم همه فن حریف این روز های اینستاگرام است که از هر راهی وارد میشه تا فالوور جمع کنه و خلاصه ریحانه پارسا همه جوره قوانین ایران و خط قرمز ها رو رد کرده.

ریحانه پارسا

ریحانه پارسا تنها 23 سال داره اما از وقتی که مهاجرت کرده انقدر همه چیزو تجربه کرده که دیگه نمیشه روش اسم هنرمند رو گذاشت چون حتی هنرمندان خارجی هم یکسری خط قرمز و اهداف دارن که طبق اون جلو میرن اما ریحانه خانوما ما نه تنها همه پل های پشت سرش رو خراب کرد بلکه بی هیچ هدفی در حال گذروندن زندگیشه و یا اگر هم در آینده قراره کاره ای بشه تا به حال که با وجود تجربه های مختلف هیچی نشده و جز اینکه امثال پویان مختاری بهش وعده بدن و استفادشونو ببرن و ولش کنن خبر بهتری ازش نرسیده!

 

 

ریحانه پارسا

اما ریحانه پارسا تو اینستاگرام فعالیت زیادی داره و اگر به پیجش سر بزنید میبینید که پست های زیادی نداره حالا چرا؟ چون خانم خانما دائم در حال فاز عوض کردنه و خب تو هر مرحله ای که وارد میشه یکسری عکس از خودش پست میکنه و باز برای مرحله بعدی قبلیا رو پاک میکنه و دوباره به این روال پیش میره! اما در استور های جدیدش با انتشار تیکه ای از فیلم "خوب بد جلف" که خودش هست جملاتی درباره حجاب میگه و بی احترامی به حجاب میکنه و با تگ حجاب کارشو تکمیل میکنه.

ناگفته نماند اینکه چه کسی از حجاب راضیه و کسی ناراضی مسئله ای جداست اما یکی باید به خانم پارسا بگه شما انتخابتو کردی و رفتی حسابی هم برهنه شدی ولی اخر هم هیچ جای دنیا رو نگرفتی پس اشتباهه که درمورد حجاب و عقاید دیگران توهین کنی!!!

 

 

ریحانه پارسا در خارج از کشور با افراد زیادی در ارتباط بود و خب اگه بخوایم خودمونو گول نزنیم باید بگیم که هممون میدونیم قطعا با همشونم رابطه جنسی داشته و دست اخر هم میاد میگه مقصر مادر پدرم بودن که زندگی منو خراب کردن!

در صورت یکه خیلی از دختران هستند که این شرایط براشون پیش میاد و تو وضعیت بدی هم به سر میبرن اما راه دیگه ای رو پیش میرن و این دلیلی قانع کننده برای کار های زشتی که ریحانه خانوم تا به حال کرده نیست.

ریحانه پارسا هنوز هم دست بردار نیست و هر چند روز یکبار پسری رو به عنوان عشق معرفی میکنه. چند روز پیش هم که در کنار مردی سن بالا با عنوان شوگرددی قدم میزد! در ادامه عشق جدید خانوم خانوما رو مشاهده می کنید که احتمالا ایشونم تنها چند وقت مهمون دل ریحانه پارسا هست! حالا این بازی عشق و عاشقی و تعویض آدما تا کی ادامه داره خدا داند.

ریحانه پارسا چند روز پیش استوری گذاش و نوشت انقدر بی پول شدم که مجبور به فروش گوشیم هستم. 

اما خب زندگی خرج دارد و ریحانه پارسا هم این موضوع را به خوبی می داند. پس ریحانه تصمیم گرفت دوباره به سراغ بدن و البته اینستاگرام برود. اینبار خانم پارسا با یک ترفند تازه تصمیم گرفت تا با فروش عکس ها و تابلوهای نیمه برهنه از خود درآمد کسب کند برای این کار هم یک صفحه در اینستاگرام ساخته و در صفحه شخصی اش هم تبلیغ می کند.

ریحانه پارسا

منبع: شایا نیوز 

 

 

کدخبر: 761693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟