تیپ یکتا ناصر با لباس جدید غوغا کرد / چرا این شکلی ! + عکس

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی است. یکتا ناصر بعد از ازدواج فقط در فیلم های همسرش ایفای نقش کرده است. یکتا ناصر در سریال نیسان آبی نیز ایفای نقش کرده است. یکتا ناصر عکسی در اینستاگرام با یک لباس کهنه منتشر کرده است. این عکس متفاوت یکتا ناصر را ببینید.

تیپ یکتا ناصر

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر در ۱۲ آبان ۱۳۵۷ در تهران متولد شد. پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد. یکتا ناصر به دلیل علاقه به بازیگری به چند دفتر سینمایی مراجعه کرد و در تست انتخاب بازیگر شرکت کرد که در نهایت در سال 76 برای بازی در مجموعه تلویزیونی گلهای کاغذی انتخاب شد.

بعد از این کار مجموعه تلویزیونی در سریال “عید آن سال ها” به کارگردانی سعید ابراهیم فر بازی کرد. بعد از این سریال در دانشگاه پذیرفته شد و مشغول تحصیل در دانشگاه شد.

همسر یکتا ناصر

در سال ۷۶ که مسیر و سلیقه ی سینمای ایران تغییر کرد و به سوی جوانگرایی و جوان پسندی رفت، یکتا ناصر که از قبل زمینه ی حضور در سینما را داشت ترجیح داد به درسهای دانشگاه بپردازد! در این سالرها موجی از جوانان بصورت فراگیر وارد سینما شدند و آن هایی که استعداد داشتند خود را نشان دادند و آنهایی هم که استعداد نداشتند این فرصت را بدست آوردند تا در چند پروژه خوب خود را مطرح کنند ولی در این میان تنها کارهایی برای یکتا پیش آمد که خیلی سبب مطرح کردن این هنرمند نشد( از جمله :پدر خوانده – شب چراغ) این روند کار تا سال ۷۹ ادامه داشت…. تا این که در سال ۷۹ تغییر سرنوشت یکتا به دست حمید لبخنده با کار تلویزیونی( با من بمان) رقم خورد.

یکتا ناصر و خانواده

یکتا ناصر در هیچ کلاس بازیگری شرکت نکرده ولی بازی در سریال ” با من بمان ” به کارگردانی حمید لبخنده و راهنمایی ها و نکاتی که این کارگردان به او یاد داد سبب شد که دیگر به کلاسهای بازیگری فکر نکند و درصورتی که خلعی در این مورد دارد با مطالعه پر کند.

ازدواج یکتا ناصر

یکتا ناصر همسر منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس سینمای ایران است. آن ها در اسفند سال ۱۳۹۴ با هم ازدواج کردند، این زوج صاحب فرزند دختری به نام سوفیا هستند.

قسمتی از مصاحبه یکتا ناصر

تجربه مادری

مادر بودن خیلی سخته ولی خیلی جذاب و لذت بخشه. هنگامی که سرِ کار هستم فیلم و عکس های سوفیا را می بینم و حس های جدیدی را تجربه می کنم، خیلی به زندگی امیدوار شدم، خیلی بیشتر تلاش می کنم از خودم مراقبت کنم به خاطرِ دخترم.

یکتا ناصر بازیگر

کلا جون دوست تر شدم، تلاش می کنم اتفاقی برام نیفته که دخترم بخواد سختی بکشه یا احیانا بخواد من و از دست بده. مثل تمامی پدر و مادرهای دیگه دوست دارم دخترم بهترین چیزها را تو زندگی تجربه کنه.

این که می گن ازدواج آدم و پخته و کامل می کنه واقعیت داره؟

در حال حاضر برای من به علت این که تو زندگی خصوصیم آرامش دارم باعث میشه با تمرکز بیشتری اون کارهایی که بهش علاقه دارم را انجام بدم.

مراقبت از سوفیا

پدر و مادرم و برادرم خیلی کمکم می کنند. نمی تونم آدم غریبه ای را بیارم که از سوفیا مراقبت کنه و خودمم هستم و دائم هم خسته ام.!

حضور در اینستاگرام

بیشتر اینستاگرام برای فوضولی کردن تو زندگی همدیگه هستش. من اصولا خیلی دوست ندارم حضور داشته باشم ولی به کسی هم نمی تونم بگم بودن در اینستا خوبه یا بد. هرکس رویه زندگی خودش رو دارد.

نقشی بوده که حسرت بازی در آن را داشته باشین ؟

نه …اصولا من غبطه هیچ چیز در زندگی رو نمی خورم. به تنها چیزی که غبطه می خورم نسبت به آدم هایی است که بیشتر کتاب می خونن!

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی متولد 28 مرداد 1351 در تهران، کارگردان می باشد

تا دیپلم بیشتر درس نخوانده است اما از پشت صحنه فیلم ها بعنوان تدارکاتچی شروع کرد و از نوشتن تیتراژ به مرد شماره یک کارگردانی ایران رسید

شروع با خوشنویسی

ابتدا وارد عرصه خوشنویسی در تیتراژهای برنامه ها کرد و کم کم بعنوان تدارکات چی در پروژه های سینمایی شروع به همکاری کرد

در کلاس فیلمنامه نویسی

در سال 1372 وقتی 21 ساله بود بخاطر علاقه اش به پیشرفت در کلاس های فیلمنامه نویسی بهروز افخمی و کارگاه های فریدون جیرانی شرکت کرد

دستیاری کارگردان

آقای هادی سال 1382 وقتی 31 ساله بود از مدیریت تدارکات به دستیاری کارگردان رسید او در فیلم هزار چشم کیانوش عیاری اولین تجربه دستیاری خود را بدست آورد

سپس در سال 84 نیز دستیار اصغر فرهادی در فیلم چهارشنبه سوری بود

کارگردانی مستقل

ایشان در سال 1385 اولین تله فیلم خود را مستقلا کارگردانی کرد سپس بعد از چند تله فیلم دیگر اولین فیلم بلندش بنام قرنطینه را در سال 1386 ساخت

در این فیلم بازیگرانی چون رضا عطاران، حمید گودرزی و افسانه بایگان حضور داشتند

شهرت از سالوادور تا عاشقانه

با فیلم من سالوادور نیستم در سال 1394 با فروش گیشه بالای 17 میلیاردی، خود را بعنوان یک کارگران نامی معرفی کرد

سال 95 هم با سریال عاشقانه در شبکه خانگی خود را به شهرت رساند

ازدواج

منوچهر هادی در اسفند 1394 وقتی 43 ساله بود با یکتا ناصر 37 ساله ازدواج کرد، آشنایی این دو از فیلم من سالوادور نیستم شروع و به ازدواج ختم شد

منبع : رصد اقتصادی

کدخبر: 761124 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟