حیوان مینیاتوری خانه نیوشا ضیغمی ! /  انگار عمل زیبایی کرده ! + عکس

نیوشا ضیغمی بازیگر معروف و خوشگل ایرانی است که ابتدای حضور نیوشا ضیغمی در سینما با بازی در فیلم "اخراجی ها" بود اما نیوشا ضیغمی به مرور با بازی های مختلفی که اغلب هم نقش دختری خوشگل را داشت که پسری عاشق و شیفته اش شده مشهور و شاخ شد.نیوشا ضیغمی همسری پولدار دارد که همیشه هم همراه با شوهرش در مراسمات شرکت می کند. نیوشا ضیغمی حالا در اینستاگرام 3.7 میلیون دنبال کننده دارد اما همانند رفیق جانش خانم بهاره رهنما دائم در حال فعالیت و انتشار پست و استوری های مختلف نیست.

 

این روز ها گربه داشتن بیشتر از سگ خانگی داشتن در میان خانم های بازیگر مد شده و این موضوع آنقدر زیاد دیده می شود که دیگر تبدیل به چشم و هم چشمی شده! همانطور که می دانید نیوشا ضیغمی چند عمل زیبایی روی صورتش انجام داده اما در ادامه تصوری را مشاهده می کنید از خانم بازیگر که بینی نسبت به قبل بزرگ و عمل نشده ای دارد و به قول کاربران گربه پشمالویش هم مثل بینی خانم بازیگر بزرگ است!

اما خانم خانما از آنجایی که تغییرات زیرپوستی و روپوستی های زیادی انجام داده است حالا به یکی از خوشگل های سینما تبدیل شده. نیوشا ضیغمی علاقه بسیاری به آرایش های غلیظ دارد اما حداقل مثل برخی از خانم های بازیگر از فیلتر های اینستایی استفاده نمی کند.

نیوشا ضیغمی

در ادامه تصویر کوبیده از نو ساخته نیوشا ضیغمی را مشاهده می کنید که در مقابل تصویر قبل، کاربران همیشه در صحنه، باز هم نظراتی متفاوت دادند و عده ای هم گفتند با کوچک شدن بینی خانم بازیگر حیوان خانگی اش هم کوچولو و مینیاتوری شده است!

شایانیوز

کدخبر: 751953 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟