ظاهر روناک یونسی در هالووین  + عکس و فیلم
حجم ویدیو: 3.24M | مدت زمان ویدیو: 00:00:26

به گزارش رکنا،  روناک یونسی پنج سالی از همسر مدل خود بزرگ تر است اما زندگی آرام و خوبی دارند. این زوج صاحب دو فرزند پسر به نام های مهرسام و مهراز نیز هستند. بازیگرانی خانم که در ایرام حضور دارند برای هالووین گریم هایی ترسناک کرده و تصاویرشان را منتشر کرده اند چه برسد به آن های که مهاجرت کرده اند!

روناک یونسی هم استوری هایی از هالووین پارتی که رفته بود انتشار داد و در آخر هم تصویری از خود گذاشت. ظاهرا هنرمندانی که در ایران هستند بیشتر در هالووین فرو رفته اند تا خارج رفته ها!

روناک یونسی

خرج و مخارج دلاری

روناک یونسی بازیگر کشف حجاب کرده ای است که حالا آزادانه میتواند با لباس های نامتعارف ظاهر شود، از خودش عکس و فیلم بگذراد، برقص و هر چیز دیگری که باعث جذب فالوور شود را انجام دهد.

همانطور که خود گفته بود زندگی در کانادا خرج دارد و باید درآمد دلاری داشته باشد، چه چیزی بهتر از اینستاگرام؟ در ادامه ویدیوی از رقص این بازیگر زن را مشاهده می کنید.

روناک یونسی

روناک یونسی و همسرشان

روناک یونسی متولد شهریور ماه سال ۱۳۵۹ در تهران اس که در سال 91 با محسن میری بازیگر و مدل ایرانی ازدواج کرد. این هنرپیشه کشورمان، دیپلم گرافیک از هنرستان، مدرک کاردانی عکاسی و کارشناسی طراحی صنعتی از دانشگاه آزاد تهران را دارد.

محسن میری متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی می باشد که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده است.

 

کدخبر: 735646 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟