ادعای عجیب بهاره رهنما درباره مادرش ! + فیلم
حجم ویدیو: 5.03M | مدت زمان ویدیو: 00:00:41

بهاره رهنما در اینستاگرام بسیار فعال است. بخش هایی از زندگی خصوصی و فعالیت های بهاره رهنما را در این شبکه اجتماعی پرمخاطب مشاهده می کنید. عکس و فیلم هایی با لباس های گوناگون از لباس عروس گرفته تا لباس به سبک قاجار از بهاره رهنما منتشر شده است. بهاره رهنما جزو یکی از مشهورترین بازیگران زن ایرانی است. بهاره رهنما 

به گزارش رکنا، بهاره رهنما به همراه مادرش به رستوران رفته و در حال ناهار خوردن سلفی از خود و مادرش منتشر کرده که در آن از علاقه مردم به مادر خود می گوید.

مادر بهاره رهنما به دلیل توصیف ها و تعریف هایی که از او در روز ازدواجش منتشر کرده است (در یک پیام صوتی) مشهور شده. البته برخی از مردم آنگونه که مادر بهاره او را ستایش می کنند را قبول ندارند که طبیعی است همه ی مادران ما  به دلیل علاقه زیادی که به ما دارند ما را بهترین فرزندان دنیا می دانند و از این لحاظ نمی توان خرده گرفت. نکته دیگر این است که مادر بهاره رهنما می گویید همیشه بهاره او را بیرون می برد و با او وقت می گذارند که واقعا اقدام بسیار خوبی از طرف خانم رهنماست که جای تقدیر دارد و ای کاش ما هم بتوانیم مثل او عمل کنیم (رفتار با پدر و مادر)

مادر بهاره رهنما : او شگفتی زنان در دنیاست

یکی از تعریفات جالی که مادر بهاره رهنما از او کرده بود شگفتی خواندن او در ویس منتشر شده به مناسبت ازدواجش بود که سوژه رسانه ها شد. نکته جالب صحبت های مادر بهاره رهنما خاص بودن بهاره رهنماست. قبلن هم پدر مرحوم خانم رهنما درباره خاص بودنش گفته بود که از بچگی با همه ی بچه های دنیا فرق داشته است حتی وقتی نوزاد بود برخلاف سایر نوزادان انسان که زشت هستند بهاره بسیار خوشگل بوده است. این صحبت های پدر بهاره درباره او بدون حاشیه هم نبوده و مردم نسبت به زشت خواندن نوزاد بقیه به او اعتراض کردند.

بهاره رهنما و تفریحات و تبلیغات او

بهاره رهنما  در لباس توری

این عکس یکی از جدیدترین بازی های بهاره رهنما بازیگر زن است که در اینستاگرامش منتشر کرده است. او انواع و اقسام تفریحات و تبلیغات را قاطی می کند.

گفتنی است علاوه بر این عکس استوری های او و هسمرش این روزها مربوط به یک جشنواره لوازم آرایشی در برج میلاد است.

آنها تبلیغات غرفه خود و لوازم را مدام در اینستاگرامشان منتشر می کنند.

بهاره رهنما و اسب سواری

بهاره رهنما

قبل از تنیس هم عکس هایی از او و شوهرش در باشگاه اسب سواری سوژه شده بود. اخیرا او لایوهای زیادی می گذارد و حتی به تازگی گفته است از حرف هایی که در فضای مجازی بر علیه او می زنند دلخور نیست.

او گفت اگر هم پیرزن است یک پیر زن جذاب و شاد و دوست داشتنی و با تجربه است.

بنظر می رسد هدف از استوری تنیس تبلیغ یک باشگاه خاص در تهران است.

منبع : برخط نیوز

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

کدخبر: 732384 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟