عجیب / علی دایی ثروتمند خودروی چینی سوار می‌شود؟ + عکس ها

علی دایی فوتبالیست سرشناس کشورمان است. علی دایی به کارهای تجاری هم می پردازد. علی دایی در سال 1383 ازدواج کرد. علی دایی در اردبیل به دنیا آمده است. عکس هایی از مراسم ازدواج علی دایی را مشاهده کنید.

به گزارش رکنا،  این که ستاره ها و افراد محبوب ورزشی و هنری با توجه به تمکن مالی مطلوبی که دارند چه خودرویی را ترجیح می دهند برای بسیاری افراد جالب است و به همین دلیل رسانه ها اخبار و گزارش هایی در این زمینه منتشر می کنند.

علی دایی ستاره بزرگ فوتبال کشور ما که کلکسیونی از افتخارات را در کارنامه خود دارد پیش از این خودروهای آلمانی و ژاپنی مثل بنز و پرادو را می پسندید اما گویا ذائقه آقای گل فوتبال جهان تغییر کرده و او این روزها خودروهای شاسی بلند چینی را برای زیر پا ترجیح می دهد.

 بعد از فوت مهرداد میناوند، ویدئویی از مراسم تشییع پیکر او منتشر شد که علی دایی هم در این مراسم شرکت کرده بود. آقای گل جهان در آن ویدئو، سوار بر خودروی شخصی خود که یک شاسی بلند مشکی بود به مراسم آمد. اسطوره فوتبال تا ۹ یا۱۰ سال پیش پرادو سوار می شد. . ۲۸ اسفند سال ۹۰ او در اتوبان نطنز – کاشان دچار سانحه رانندگی شد و بعد از آن، پرادوی سفیدرنگش را کنار گذاشت. مدتی بعد هم تصاویری منتشر شد که او را در حال پورشه سواری نشان می داد. طبق آخرین شنیده های ما، علی دایی حالا یک هاوال H9 دارد؛ خودرویی چینی که برخلاف اجناس چینی، قیمت و ظاهر جذابی دارد. یکی از مدل‌های ۲۰۱۸ این خودرو را در سایت‌های خرید و فروش با قیمت ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به فروش گذاشته بودند.

ماشین شاسی بلند

علی کریمی جادوگر فوتبال چه خودرویی سوار می شود؟

چند سال پیش بعضی از سایت‌ها درباره کلکسیون خودروهای لوکس این فوتبالیست نوشته بودند. از پیکان استیشن قرمزرنگی که سال ۹۴ در یک مزایده خیریه به قیمت نیم میلیارد فروخته شده تا بنز مشکی و شاسی بلند نقره ای و بی ام دبلیو سری ۷ که معلوم نیست الان کدام یک از این خودروها در حیاط خانه کریمی پارک است. در تصویری که چندوقت قبل در استوری علی کریمی خبرساز شد ستاره سابق تیم ملی و پرسپولیس جلوی یک مرسدس بنز ایستاده که از نظر ظاهری نزدیک به مرسدس بنز E 63 است. این مدل قوی ترین مدل اسپرت کلاس E مرسدس بنز است که ظاهرا این روزها ، زیر پای علی کریمی گاز می‌خورد.

سرمربی آبی ها پورشه سوار است

سرمربی بدشانس اما خو ش‌آتیه استقلال یک پورشه ماکان سوار می شود؛ خودروی آلمانی گران‌قیمتی که همراه با پورشه 718 باکستر آخرین سری از محصولات پورشه بودند که توانستند به ایران برسند و بعد از آن دروازه واردات بسته شد. مدل ۲۰۱۷ پورشه ماکان در سایت‌های خرید و فروش بین ۵ تا ۶ میلیارد تومان قیمت دارد.

منبع: کاما پرس

این مطلب از صفحه وبگردی تهیه شده و فقط جنبه سرگرمی دارد

 

 

کدخبر: 715749 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟