ادعای مخالفت همتی با افزایش قمیت خلاف واقع است

انتخابات1400 /  به گزارش رکنا، محمد صفایی نماینده مردم گناباد در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش قیمت بنزین در آبان ۹۸ در نهایت بی‌تدبیری انجام شد و همین مسأله باعث ایجاد هزینه‌هایی برای کشور شد.

 

وی افزود: ما در سال 89 هم افزایش قیمت بنزین را داشتیم اما به دلیل زمینه‌سازی و اطلاع رسانی به مردم این کار بدون هیچ حاشیه و درگیری انجام شد اما در سال 98 همان طور که گفتم افزایش قیمت بنزین در نهایت بی‌تدبیری انجام شد.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: نکته‌ای که در اینجا قابل ذکر است این است که آقای عبدالناصر همتی که عنوان می‌کند با افزایش قیمت بنزین مخالف بوده است در سال 98 عرضه بنزین 5 هزار تومانی را پیشنهاد کرده است.

صفایی خاطرنشان کرد: من در آبان 98 و در آستانه افزایش قیمت بنزین با یکی از بخشداران صحبت می‌کردم و او به من گفت که برای این موضوع آماده‌باش هستند تا پس از افزایش قیمت بنزین مسأله‌ای پیش نیاید.

وی افزود: وقتی یک بخشدار چنین صحبتی را مطرح می‌کند چگونه است که رئیس جمهور ما عنوان می‌کند که من در جریان افزایش قیمت بنزین نبودم. این رفتار آقای رئیس جمهور درواقع مسخره کردن مردم است و در شأن یک رئیس جمهور نیست که این گونه رفتار کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار داشت: چطور است که یک کار با دستور رئیس جمهور انجام شده باشد و او از انجام آن بی‌اطلاع باشد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع:فارس

کدخبر: 696610 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟