نقشه شوم زن مطلقه برای پسر دانشجو / شوهر او شیطان صفت بود و او ...+عکس

به گزارش اختصاصی رکنا، دقایقی بعد که مرد جوان چشمانش گرم خواب شد دوباره موبایلش به صدا درآمد و دختر جوان با طرح اینکه می خواهد چند دقیقهای با وی صحبت کند موفق شد نخستین گام برای اجرای نقشه ماهرانه اش را بردارد.

این دختر که خود را سحر معرفی میکرد با ارسال پیامکهای عاشقانه سعی داشت تا خود را به طعمه اش نزدیک کند و با جلب اطمینان وی بتواند به هدفش برسد.

10 روز پس از تماس های رد و بدل شده، پسر دانشجو هنگامی که متوجه شد موبایل سحر خاموش است به دادسرایی در تهران رفت و از وی شکایت کرد. این جوان که فکر نمی کرد از یک دختر رو دست خورده باشد به بازپرس پرونده گفت: من این دختر را نمی شناسم، ولی وی آنقدر به من زنگ زد و آن سوی خط چرب زبانی کرد که ناخواسته به وی علاقه مند شدم و روز و شب یا پیامک بازی می کردیم و یا به یکدیگر زنگ می زدیم و ساعتها مشغول صحبت می شدیم.

وی در ادامه افزود: سحر ادعا می کرد که در یکی از شهرهای شمالی کشور زندگی می کند و از چندی پیش که پدرش از دنیا رفته مجبور شده اند از تهران به شهر پدرشان برگردند و در طول این مدت به خاطر دوری از دوستانش که در تهران هستند دچار افسردگی شده و با دوستی با من می خواهد روحیه اش را تقویت کند و چندین بار نیز از من دعوت کرد تا به شهرستان بروم.

جوان ساده لوح با اشاره به کلاهبرداری 5 میلیون تومانی سحر از وی، افزود: این دختر چندین عکس از خودش به ایمیلم فرستاد و با این شگرد مرا بیشتر جذب خود کرد و پشت تلفن مدام می گفت که عاشق من شده است و می خواهد مرا هرچه سریعتر ببیند. من که تا آن لحظه با دختری صحبت نکرده بودم خام حرفهایش شدم و احساس کردم که عاشقش شده ام. سحر که هر روز مرا وابسته به خود می کرد یک هفته پس از دوستی مان به من زنگ زد و گفت مادرش دچار حمله قلبی شده و به اتاق عمل رفته است و مدام گریه می کرد، خیلی ناراحت شدم و از وی خواستم اگر نیاز به کمک دارد به من بگوید، وی ابتدا قبول نمی کرد ولی روز بعد به من زنگ زد و گفت که نیاز به 5 میلیون تومان برای عمل جراحی مادرش دارد و جان وی در خطر است. من که نگران بودم 5 میلیون به حساب وی ریختم ولی از روز بعد موبایل وی خاموش شد تا اینکه دریافتم سحر سرم کلاه بزرگی گذاشته است. به این ترتیب با دستور بازپرس پرونده، تیمی از پلیس برای بررسی ماجرا وارد عمل شد و برای دستگیری دختر تبهکار دست به تجسسهای میدانی زد و دریافت که همه تماسهای گرفته شده از سوی سحر از شهر تهران بوده و کارت عابر بانکی که پول به آن واریز شده است متعلق به مرد جوانی به نام ساسان است.

در ادامه با به دست آمدن آدرسی از ساسان وی به پلیس آگاهی احضار شد و در بازجویی ها ادعا کرد که کارت عابر بانکش را 2 ماه پیش در اختیار دختر جوانی که از طریق تلفن وی را فریب داده گذاشته است و با توجه به اینکه پول ناچیزی در کارت بوده اقدام به ابطال آن نکرده است. به این ترتیب تیم تحقیق برای ردیابی سرنخ دیگری ایمیل هایی که از سوی دختر شیاد به مرد جوان فرستاده شده بود را تحت تجسس قرار دادند و موفق شدند نشانی خط تلفن استفاده شده در کلاهبردار را بیابند. با مراجعه کارآگاهان به نشانی به دست آمده موفق شدند زن جوانی به نام معصومه  که آپارتمانی کوچک در مرکز شهر اجاره کرده بود را دستگیر کنند و در بازرسی از رایانه وی سرنخ های بسیاری از طعمه های دیگرش را به دست بیاورند. معصومه که فکر نمی کرد توسط پلیس دستگیر شود در بازجویی ها با اشاره به فریب دادن طعمه هایش افزود: هنگامی که 2 سال پیش با همسرم ازدواج کردم، پس از مدتها متوجه شدم وی با تماسهایی مشکوک با دختران و زنان ارتباط دارد و حتی در اینترنت نیز به این روابط ادامه می دهد و با ادعای اینکه شیفته آنان شده و می خواهد با آنان ازدواج کند دست به کلاهبرداری می زد، وقتی متوجه فعالیتهای تبهکارانه همسرم شدم از وی جدا شدم و با کار کردن اجاره آپارتمانی که در آن زندگی می کنم را می پرداختم، ولی پس از اینکه شرکتی که در آن کار می کردم ورشکسته شد و بیکار شدم، چاره ای نداشتم تا اینکه من نیز همانند همسر سابقم با این شگرد از طعمه های ساده لوح کلاهبرداری کنم. وی در ادامه افزود: بیشتر اوقات نیمه های شب به صورت تصادفی شماره موبایل های اعتباری را می گرفتم و با شگردهایی خاص آنان را اغفال می کردم و پس از چند روز صحبت کردن و فرستادن عکسهایی جذاب از زنان که تصاویرشان در فیسبوک است آنان را به خود جلب و در یک فرصت طلایی و با ادعای اینکه پدر یا مادرم در اتاق عمل است یا اینکه در شهر بسیار دوری هستم و نیاز به پول دارم از آنان کلاهبرداری می کردم.

بنابراین گزارش با اعترافات زن شیاد کارآگاهان موفق شدند چندین تن از جوان های ساده لوحی که به این ترتیب تحت کلاهبرداری وی قرار گرفته بودند را شناسایی کنند و تلاش برای شناسایی سایر مالباختگان ادامه دارد.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 253154 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟