اسامی فوت شدگان اتوبوس سربازان در یزد / علت چه بود ؟ + فیلم و جزییات
حجم ویدیو: 2.41M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19

اتوبوس سربازان با تریلی برخورد کرد و در تصادف اتوبوس سربازان در جاده ابرکوه به دهشیر 5 سربازبه کام مرگ فرو رفتند. تصادف اتوبوس سربازان ساعت ۶ صبح پنجشنبه رخ داد و در حادثه اتوبوس سربازان که در دهشیر رخ داد علاوه بر کشته شدگان چند تن نیز زخمی شدند.

علت تصادف انوبوس سربازان در یزد

به گزارش رکنا، مدیرعامل هلال احمر استان یزدگفت: نقص فنی ترمز، علت تصادف اتوبوس با تریلی در جاده ابرکوه به دهشیر اعلام شده است.

سن حرازی زاده یزدی مدیرعامل هلال احمر استان یزد گفت: در تصادف تریلی با اتوبوس که حوالی ساعت ۶ صبح امروز ۳ تیرماه در جاده ابرکوه به دهشیر اتفاق افتاد از ۳۹ نفر حادثه دیده ۵ نفر کشته و ۳۴ نفر مصدوم شدند.

او افزود: در این عملیات هفت مصدوم با بالگرد هلال احمر، دو مصدوم با بالگرد اورژانس، سه مصدوم با آمبولانس هلال احمر، ۱۲ مصدوم با اتوبوس آمبولانس اورژانس، نه مصدوم با آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی منتقل و یک نفر هم به صورت سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل هلال احمر استان یزد ادامه داد: دو نفر از مصدومین بدحال در بیمارستان فوت کردند و آمار فوتی‌ها ۵ نفر اعلام شده است.

ناصر گلستان زاده، طیب شه بخش، راشد طاهک، عبدالرحمان دلیری و  یدالله ناهیدی  فوت شدگان حادثه تصادف اتوبوس با تریلی در جاده ابرکوه به دهشیرهستند.

کدخبر: 699655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟