کشف مواد مخدر در تهران / پلیس برملا کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ کارآگاه کرم یوسفوند گفت: ساعت 3 بامداد سی و یکم خرداد ماه کارآگاهان یگان گشت پلیس آگاهی حین گشت زنی در محدوده بزرگراه آزادگان مسیر شرق به غرب قبل از بزرگراه فتح به یکدستگاه خودرو پراید که فاقد پلاک جلو بود مظنون شده که پس از استعلام از مرکز فرماندهی و کنترل پلیس آگاهی مشخص شد فاقد سابقه است اما راننده خودرو پراید به محض مشاهده خودروی گشت پلیس آگاهی از خودرو پیاده شده و یک عدد وسیله مخصوص استعمال مواد مخدر شیشه را به بیرون پرتاب می کند.

وی افزود: در ادامه و طی بررسی های اولیه مشخص شد هویت راننده خودرو «حسن» 31 ساله است و حالت روانی طبیعی نداشته و دارای اضطراب شدید است، با هماهنگی های لازم و بازرسی از خودرو 926 گرم مواد مخدر با لفافه شبیه به هروئین و 799 گرم مواد با لفافه مشکوک به شیشه کشف شد.

یوسفوند افزود: در نهایت با هماهنگی های صورت گرفته، خودرو به پارکینگ منتقل و متهم و موادمخدر کشف شده برای بررسی بیشتر تحویل پایگاه پنجم مبارزه با مواد مخدر شد.

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی گفت: طی بررسی های به عمل آمده مشخص شد متهم سابقه دار و متواری بوده که با اقدام به موقع و عکس العمل هوشمندانه کارآگاهان پلیس آگاهی وی دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 699274 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟