آتش سوزی کارگاه تولید و رویه کوبی مبلمان در تهران + عکس

ساعت 6:15 صبح امروز در پی اطلاع رسانی شهروندان به سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود و آتش از پارکینگ یک ساختمان مسکونی، ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران نیروهای عملیات ایستگاه های 67، 91 و گروه امداد و نجات یک را به همراه خودروی حامل دستگاههای تنفسی روانه خیابان وحدت اسلامی پایین تر از چهارراه مولوی کرد.

به گزارش رکنا، علی جبارزاده معاون منطقه 5 عملیات در این باره اظهار داشت: در محل حادثه یک ساختمان 5 طبقه 20 واحدی دیده می شد که در آن یک دستگاه خودروی سواری پرشیا و دو دستگاه موتورسیکلت به طور کامل شعله ور شده و در میان آتش در حال سوختن بود.

وی افزود: پس از رسیدن آتش نشانان به محل حادثه آتش نشانان به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول به جستجوی محبوسین احتمالی و گروه دوم به مهار شعله های آتش پرداختند.

جبارزاده تصریح کرد: نیروهای عملیات در عملیات نجات افراد 20 نفر از ساکنان را از میان دود خارج کرده و به محل امن منتقل کردند که البته در این میان دو نفر به علت کهولت سن و ناتوانی جسمی در منازل خود و با استفاده از اکسیژن در وضعیت بهتری قرار گرفتند.

وی افزود: آتش نشانان پس از تخلیه کامل دود و ارائه تذکرات ایمنی به ساکنان و تحویل پارکینگ به مدیرساختمان ماموریت خود را پایان دادند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

 

کدخبر: 697314 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟