علی انصاریان در نوسان اکسیژن 30 تا 80 درصدی / رو به بهبودی نیست

شرایط جسمانی علی انصاریان لحظه به لحظه از سوی پزشکانش تشریح می شود.

به گزارش رکنا ، محمدرضا هاشمیان پزشک معالج علی انصاریان گفت : سطح اکسیژن خون انصاریان در برخی از ساعات امروز به ۷۰ و ۸۰ رسیده، ولی این وضعیت مدام تغییر پیدا می‌کند و در برخی ساعات هم به ۳۰ کاهش پیدا کرده است.

او افزود : در برابر این تغییرات نمی‌توان گفت که وضعیت انصاریان رو به بهبودی است.

هنوز در حال انجام تهویه غیر تهاجمی هستیم و این پیشکسوت فوتبال به دستگاه ونتیلاتور وصل است.

وضعیت جسمانی انصاریان همچنان ناپایدار و وخیم است.

انصاریان در قید حیات است

وی در ادامه گفت : تیم درمان از انجام هرگونه مصاحبه درباره وضعیت بیماری این چهره ورزش منع شده‌اند اما انصاریان در قید حیات است.

تمام نیازهای دارویی برای درمان انصاریان مهیاست و کمبودی در این زمینه وجود ندارد. ۲۴ ساعت آینده در فرآیند درمان بسیار مهم است.

حضور افراد در بیمارستان و محیط پیرامون آن خطرناک است و ممکن است افراد به بیماری مبتلا شوند. از این رو، درخواست می‌کنم افراد به خانه‌های خود بازگردند و اخبار را از طریق مبادی رسمی پیگیری کنند.

از صبح امروز تعداد زیادی هوادار جلوی بیمارستان فرهیختگان حضور یافته و پیگیر وضعیت انصاریان هستند که خیلی از آنان تا اواخر ساعت امروز(سه شنبه) همچنان اینجا حضور دارند و پیگیر وضعیت وی هستند.

به گزارش رکنا ، هواداران چند بار با خواندن مداحی و دعای امن یجیب برای انصاریان آرزوی سلامتی کردند و از خدا خواستند تا در شب میلاد فاطمه زهرا(س) بهبود یابد. حتی یک هوادار نابینا به بیمارستان آمد که راجع به انصاریان صحبت می‌کرد و می‌گفت: وی را ندیدم اما آنگونه که از او شنیدم انصاریان فردی شوخ طبع و جنگجو بود و خیلی پیگیر احوال او هستم.

از صبح تاکنون اکسیژن خون انصاریان بهتر شده و به ۵۰ رسیده است اما همچنان در همان حالت و روند بهبودی او خیلی کم بوده است و پزشکان در حال تلاش هستند تا شرایط او بهتر شود.

جزئیات کرونایی شدن علی انصاریان

انصاریان حدود ۱۲ روز پیش به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان فرهیختگان بستری شد و و امروز «حامد اژدری» یکی از بستگان او درخصوص وضعیت این پیشکسوت پرسپولیس گفت: سطح اکسیژنی علی خیلی پایین است و از طرفی ضربان قلب او بالا است. به دلیل شرایطی که وجود داشت مجبور شدند اینتوبه کنند اما پس از انجام این عمل اکسیژن خون باید حداقل روی ۹۰ باشد اما اکنون اکسیژن انصاریان روی ۳۰ است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 657688 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟