انهدام باند 11 نفره در برخوار / آنها سارقان خودرو بودند

سرهنگ " نعمت خلیلی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

به گزارش رکنا، این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و به کار گیری شگرد‌های خاص پلیسی، موفق به شناسایی یکی از سارقان حرفه‌ای این باند شده و وی را در عملیاتی غافلگیرانه، در شهرستان شاهین شهر دستگیر کردند.

او خاطر نشان کرد: با دستگیری متهم، مشخص شد وی با همکاری ۱۰ نفر دیگر اقدام به سرقت لوازم وقطعات خودرو می‌کرده که ماموران در عملیاتی ضربتی، آن‌ها را نیز دستگیر کردند.

کشف 38 فقره سرقت دربرخوار

سرهنگ خلیلی با اشاره به اینکه سارقان دستگیر شده به ۶ فقره سرقت خودرو و ۳۲ فقره سرقت قطعات و لوازم خودرو در شهرستان‌های اصفهان، شاهین شهرو برخواراعتراف کردند بیان داشت: در این رابطه ۲ مالخر نیز که اقدام به خرید لوازم سرقتی می‌کردند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان برخوار خاطرنشان کرد: با شناسایی مالباختگان و دعوت از آنها، تحقیقات تکمیلی انجام و پرونده به همراه شکات جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

سرهنگ خلیلی با تاکید بر اینکه اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی در داخل خودرو اگر در معرض دید قرار گیرند، برای سارقان وسوسه انگیز خواهند بود خاطر نشان کرد: شهروندان گرامی از پارک خودرو‌های خود در مکان‌های خلوت اجتناب و آن را به تجهیزات ایمنی مجهز کنند.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 652497 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟